Alexandra Kolltveit
- Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Lasinahka
Iho tuntuu todella puhtaalta tämän levittämisen jälkeen!1 product in post Lasinahka3456 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Ihan ok
Käytän sitä vain joskus, ja mielestäni se puhdistaa ihoni hyvin!1 product in post Ihan ok1557 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Super tyytyväinen
Rakastan tätä tuotetta! Se antaa kauniin hehkun kasvoilleni ja käytän sitä joka aamu ja ilta🤍1 product in post Super tyytyväinen1784 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sitten5 näyttöä
- Viesti luotiin 1 vuotta sitten1 näyttöä