Alex
- Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5
Rakastan sitä koko sydämestäni!
Paras puhdistus ikinä! Olen teini ja minulla on sekaiho, mikä tarkoittaa, että posket ovat kuivat ja otsa sekä leuka rasvaiset. Tämä puhdistusaine tekee ihmeitä! Iho tuntuu sileältä ja kevyeltä käytön jälkeen! Kosteuta tarvittaessa heidän kasvovoiteellaan!1 product in post Rakastan sitä koko sydämestäni!127 näyttöä - Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 2 / 5
Kuivattaa
Mielestäni tämä puhdistusaine kuivattaa ihoa liikaa ja aiheuttaa minulle enemmän finnejä käytön jälkeen. Uskon, että se tukkia ihohuokoset ja saa aikaan tulehtuneita ja punaisia finnejä, jotka pysyvät useita päiviä. Minulla on sekaiho. Iho tuntuu kireältä ja karhealta käytön jälkeen.1 product in post Kuivattaa93 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 2 viikkoa sittenHei Alex! 🥰 Vaikka tuote on suunniteltu rasvaiselle ja sekaiholle, iho voi reagoida hyvin yksilöllisesti. Jos iho tuntuu kiristävältä ja kuivalta puhdistuksen jälkeen, se voi olla merkki siitä, että tuote on juuri sinun ihollesi hieman liian kuivattava, mikä joskus voi johtaa ärsytykseen ja lisääntyneisiin epäpuhtauksiin. Jos sinulla on sekaiho, joka on myös herkkä tai pintakuiva, joskus toimii paremmin miedompi ja kosteuttavampi puhdistusaine, joka puhdistaa ihoa häiritsemättä ihon suojakerrosta. Jos haluat vinkkejä muista vaihtoehdoista, suosittelen lähettämään sähköpostia osoitteeseen hudterapeuten@lyko.com 📧 Kiitos, että käytit aikaa arvostelun kirjoittamiseen – se voi olla suureksi avuksi muille samanlaisesta ihotyypistä kärsiville 🧡 Toivottavasti olet löytänyt tai löydät puhdistusaineen, joka sopii ihollesi paremmin ✨1 tykkää