Alma
- Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä!
Itsestäänselvä osa kasvojenhoitorutiiniani☺️1 product in post Hyvä!1576 näyttöä - Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Erittäin hyvä
Suosikki meikkipussissa!1 product in post Erittäin hyvä1829 näyttöä - Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä
Pitää meikin hyvin päivän aikana.1 product in post Hyvä760 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuosi sitten12 näyttöä
- Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Raikas
Hyvä saippua, joka saa tuntemaan itsensä puhtaaksi, bonus että se on halpa😄1 product in post Raikas3096 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sitten9 näyttöä
- Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä öljypuhdistaja
Iho puhdistuu ja se poistaa meikin erittäin tehokkaasti, suosittelen!😊1 product in post Hyvä öljypuhdistaja1864 näyttöä