rebecka ۶ৎ
- Viesti luotiin 1 kuukausi
Uskomattoman kosteuttava
Todella miellyttävä huulilla! Se antaa upean kiillon eikä ole tahmea, ja tuoksuu niin hyvältä, että kumppanini halusi käyttää sitä myös😉 Suosittelen lämpimästi!1 product in post Uskomattoman kosteuttava17 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausi
Takaisin?
Tiedättekö, milloin tämä tulee takaisin?1 product in post Takaisin?193 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 kuukausiHei Rebecka 😊 Näen, että tuote on tilattu, joten toivottavasti ei mene kovin kauan! Seuraa sitä, niin saat sähköpostin, kun se on saatavilla ostettavaksi 💌 Kaikkea hyvää 🤍
- Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Selvästi paras
Ehdottomasti paras, mitä olen kokeillut! Pitää kulmakarvat koko päivän ilman valkoista jäämää1 product in post Selvästi paras218 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 2 / 5Vahvistettu ostaja
Ei toimi ripsilleni
Valitettavasti ei pidä ripsiäni ylhäällä. Siinä on kuitenkin todella kaunis väri! Mutta ripseni ovat hyvin itsepäisiä, kun kyse on kiharan pitämisestä, joten tämä ei valitettavasti toiminut. Ruskean ripsivärin etsintä jatkuu.1 product in post Ei toimi ripsilleni1052 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä.
Se on hyvä jokapäiväiseen käyttöön, mutta meikki ei pysy, mutta kaikki eivät halua sitä. Se ehdottomasti vähentää siirtymistä, mutta on olemassa muita asetussuihkeita, jotka pitävät meikin paremmin paikoillaan. Siinä on myös tuoksu, kuin vesimelonikarkki? Sen tuntee vain, kun suihkuttaa, sitten se häviää. En häiriinny siitä, mutta jos olet tuoksuille herkkä, ehkä älä valitse tätä.1 product in post Hyvä.2076 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Rakastan
Superkaunis meikkivoide, helppo työstää! Ei ole muuta sanottavaa, rakastan sitä!1 product in post Rakastan1768 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Kaunis!
Superkaunis ja luonnollinen, helppo työstää ja rakentaa. Joskus kuitenkin mielestäni se voi olla hieman harmaa, joten joudun laittamaan kerroksen toista poskipunaa päälle. Mutta superkaunis! Erityisesti jos haluat enemmän clean girl -meikkiä.1 product in post Kaunis!6101 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Super
Paras primer, jota olen testannut. Todella tahmea, joten meikki asettuu kauniisti päälle!1 product in post Super394 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Rakastan!
Niin niin niin kaunis bronzer, levittyy niin luonnollisesti ja on niin helppo kerrostaa, jos haluat enemmän väriä. Niin helppo sekoittaa ja työstää. Käytän sitä joka päivä. Ainoa asia, jota voin kritisoida, on se, että tikku on todella pehmeä, joten on helppoa, että itse tuote muuttuu tahmeaksi, ja korkissani on paljon meikkiä🤗 Saattaa olla, että olen vain kova käsi. Suosittelen 10/101 product in post Rakastan!9884 näyttöä