rebecka ۶ৎ

  • Viesti luotiin 1 kuukausi

    Uskomattoman kosteuttava

    Todella miellyttävä huulilla! Se antaa upean kiillon eikä ole tahmea, ja tuoksuu niin hyvältä, että kumppanini halusi käyttää sitä myös😉 Suosittelen lämpimästi!
    1 product in post Uskomattoman kosteuttava
    17 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 kuukausi

    Takaisin?

    Tiedättekö, milloin tämä tulee takaisin?
    1 product in post Takaisin?
    193 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 kuukausi
      Hei Rebecka 😊 Näen, että tuote on tilattu, joten toivottavasti ei mene kovin kauan! Seuraa sitä, niin saat sähköpostin, kun se on saatavilla ostettavaksi 💌 Kaikkea hyvää 🤍
  • Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Selvästi paras

    Ehdottomasti paras, mitä olen kokeillut! Pitää kulmakarvat koko päivän ilman valkoista jäämää
    1 product in post Selvästi paras
    218 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 2 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Ei toimi ripsilleni

    Valitettavasti ei pidä ripsiäni ylhäällä. Siinä on kuitenkin todella kaunis väri! Mutta ripseni ovat hyvin itsepäisiä, kun kyse on kiharan pitämisestä, joten tämä ei valitettavasti toiminut. Ruskean ripsivärin etsintä jatkuu.
    1 product in post Ei toimi ripsilleni
    1052 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 vuotta sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Hyvä.

    Se on hyvä jokapäiväiseen käyttöön, mutta meikki ei pysy, mutta kaikki eivät halua sitä. Se ehdottomasti vähentää siirtymistä, mutta on olemassa muita asetussuihkeita, jotka pitävät meikin paremmin paikoillaan. Siinä on myös tuoksu, kuin vesimelonikarkki? Sen tuntee vain, kun suihkuttaa, sitten se häviää. En häiriinny siitä, mutta jos olet tuoksuille herkkä, ehkä älä valitse tätä.
    1 product in post Hyvä.
    2076 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 vuotta sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Rakastan

    Superkaunis meikkivoide, helppo työstää! Ei ole muuta sanottavaa, rakastan sitä!
    1 product in post Rakastan
    1768 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 vuotta sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Kaunis!

    Superkaunis ja luonnollinen, helppo työstää ja rakentaa. Joskus kuitenkin mielestäni se voi olla hieman harmaa, joten joudun laittamaan kerroksen toista poskipunaa päälle. Mutta superkaunis! Erityisesti jos haluat enemmän clean girl -meikkiä.
    1 product in post Kaunis!
    6101 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 vuotta sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Super

    Paras primer, jota olen testannut. Todella tahmea, joten meikki asettuu kauniisti päälle!
    1 product in post Super
    394 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 vuotta sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Rakastan!

    Niin niin niin kaunis bronzer, levittyy niin luonnollisesti ja on niin helppo kerrostaa, jos haluat enemmän väriä. Niin helppo sekoittaa ja työstää. Käytän sitä joka päivä. Ainoa asia, jota voin kritisoida, on se, että tikku on todella pehmeä, joten on helppoa, että itse tuote muuttuu tahmeaksi, ja korkissani on paljon meikkiä🤗 Saattaa olla, että olen vain kova käsi. Suosittelen 10/10
    1 product in post Rakastan!
    9884 näyttöä