Alva
- Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Tuoksuu hyvältä ja on kevyt iholla
Erittäin miellyttävä hintaansa nähden! Minulla on melko herkkä iho, mutta en kokenut ongelmia tämän kanssa🩷1 product in post Tuoksuu hyvältä ja on kevyt iholla96 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä hinta-laatusuhde
Tuoksuu hyvältä ja antaa hehkua.🌸 Tuoksuu hieman liian voimakkaalta, jos laittaa liikaa. Ei kestä kovin pitkään.1 product in post Hyvä hinta-laatusuhde175 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Kesän tuoksu😍
Tuoksuu vähän ulkomailta ja tuntuu todella raikkaalta! Minulla on melko herkkä iho ja luulin reagoivani tähän parfyymin takia, mutta en ole huomannut mitään!1 product in post Kesän tuoksu😍93 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5
Se on hyvä MUTTA vähän liian keltainen…
Pidän tästä, se kuivuu nopeasti eikä siinä ole liian vahvaa värisuojakerrointa, joten väri on suhteessa lopputulokseen. Siinä on kuitenkin melko keltainen ja oranssi pohjasävy, joten käytän tätä vain talvikuukausina. Se kuitenkin kestää todella hyvin ja sanoisin, että se kestää noin 5-7 päivää. Suosittelen yhdistämään toisen itseruskettavan kanssa tai levittämään kaksi kerrosta parhaan tuloksen saamiseksi.1 product in post Se on hyvä MUTTA vähän liian keltainen…442 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 1 / 5
Kauhea
Erittäin tahmea itseruskettava, joka antaa hyvin vähän väriä. Haisee pahalle eikä sillä voi nukkua, koska se on niin tahmea eikä koskaan kuivu.1 product in post Kauhea1558 näyttöä- Kommentti lisättiin 1 kuukausiKun oot levittänyt sen kaikkialle anna n 10min imeytyä ja laita babytalkkia siihen päälle! Sitten ei oo tahmea eikä oo semmonen inhottava fiilis yöllä🤗