Amanda
- Viesti luotiin 1 vuotta sitten17 näyttöä
- Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Paras!!!
Olen käyttänyt tätä yli vuoden ja se on täysin uskomaton kasvojen puhdistusaine! Jättää ihon super sileäksi, kosteutetuksi ja raikkaaksi. Meikki levittyy myös super hyvin tämän pesun jälkeen. Suosittelen todella! ✨💕🙂↔️1 product in post Paras!!!1807 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sitten9 näyttöä