Amina
- Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Suosikit
Käytä joka päivä1 product in post Suosikit380 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Rakastan
Antaa todella hienon värin, helppo käsitellä1 product in post Rakastan335 näyttöä - Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Rakastan
Tuoksuu todella hyvältä ja tuoksu kestää pitkään. Tekee ihosta heti pehmeän ja se kestää pitkään1 product in post Rakastan88 näyttöä - Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Rakastan
Erittäin hyvä, antaa iholle kauniin hehkun ja tuoksuu jumalaiselta!!1 product in post Rakastan1449 näyttöä - Viesti luotiin 2 kuukautta sitten
Kysymys!
Onko tavallista, että kasvojen iho muuttuu punaiseksi ja laikukkaaksi käytön jälkeen? Käytin tuotetta kerran illalla, ja kun heräsin, kasvoni olivat punaiset ja kasvoilla oli pieniä laikkuja, jotka eivät juuri näy, mutta tuntuvat.1 product in post Kysymys!2890 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 2 kuukautta sittenHei Amina 😊 Kyllä, se voi tapahtua, ja kuvailemasi kuulostaa ärsytykseltä. Tämä on AHA-happo (glykolihappo), joka kuorii ihoa melko tehokkaasti. Kun iho ei ole tottunut happoihin tai jos ihon suojakerros on aluksi hieman herkkä, se voi aiheuttaa punoitusta, pistelyä ja pieniä näppylöitä reaktiona. Tämä ei siis ole epätavallista, mutta se on merkki siitä, että iho yliohjautui juuri tuona kertana. Silloin on hyvä pitää taukoa tuotteesta, kunnes iho on täysin rauhoittunut, ja sen jälkeen ottaa se uudelleen käyttöön paljon varovaisemmin, esimerkiksi kerran viikossa ja aina hyvän kosteutuksen kanssa käytön jälkeen. Jos iho jatkaa reagoimista näin varovaisesta käytöstä huolimatta, voi olla parempi valita miedompi happo, kuten PHA, joka on yleensä hellävaraisempi herkälle iholle. Tällä hetkellä tärkeintä on antaa ihon palautua ja keskittyä rauhoittaviin ja uudistaviin tuotteisiin. Mukavaa päivänjatkoa! 💌