Elena
- Viesti luotiin 4 päivää sittenArvosana: 2 / 5Vahvistettu ostaja
Meh
Ei lainkaan vaahtoa, mutta mukava tuoksu.1 product in post Meh5 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 2 päivää sittenHei Elena 😊🌸 Kiitos paljon, että käytit aikaa arvostelun jättämiseen! Olemme iloisia kuullessamme, että pidit tuoksusta, vaikka vaahtoava vaikutus ei ollutkaan aivan sitä, mitä toivoit. Arvostamme todella, että jaoit rehellisen kokemuksesi 🙏 Toivotamme sinulle ihanaa päivää 🍓1 tykkää
- Viesti luotiin 4 päivää sittenArvosana: 1 / 5Vahvistettu ostaja
Hui
Erittäin heikko tuoksu, lähes olematon, ei vaahtoa tai mitään, ja päädyin käyttämään saippuapalaani😆1 product in post Hui10 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 2 päivää sittenHei Elena! 👋 Kiitos, että jaoit kokemuksesi 💖 Tuoksun ja vaahdon kokemus voi vaihdella sen mukaan, miten tuotetta käytetään ja kuinka paljon sitä levitetään, mutta ymmärrämme, ettei se tällä kertaa mennyt aivan toiveidesi mukaan, sillä tämä voi olla hyvin yksilöllistä. Kaikkea hyvää! 🌼1 tykkää
- Viesti luotiin 4 päivää sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Fantastista!
Vain muutaman käyttökerran jälkeen poskieni punaiset läiskät hävisivät lähes kokonaan. Todellinen hemmottelu kuivalle ja herkkälle iholleni.1 product in post Fantastista!206 näyttöä - Viesti luotiin 4 päivää sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Parempi kuin odotin
Sen arvoista!1 product in post Parempi kuin odotin190 näyttöä