Elena

  • Viesti luotiin 4 päivää sitten
    Arvosana: 2 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Meh

    Ei lainkaan vaahtoa, mutta mukava tuoksu.
    1 product in post Meh
    5 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 2 päivää sitten
      Hei Elena 😊🌸 Kiitos paljon, että käytit aikaa arvostelun jättämiseen! Olemme iloisia kuullessamme, että pidit tuoksusta, vaikka vaahtoava vaikutus ei ollutkaan aivan sitä, mitä toivoit. Arvostamme todella, että jaoit rehellisen kokemuksesi 🙏 Toivotamme sinulle ihanaa päivää 🍓
      1 tykkää
  • Viesti luotiin 4 päivää sitten
    Arvosana: 1 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Hui

    Erittäin heikko tuoksu, lähes olematon, ei vaahtoa tai mitään, ja päädyin käyttämään saippuapalaani😆
    1 product in post Hui
    10 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 2 päivää sitten
      Hei Elena! 👋 Kiitos, että jaoit kokemuksesi 💖 Tuoksun ja vaahdon kokemus voi vaihdella sen mukaan, miten tuotetta käytetään ja kuinka paljon sitä levitetään, mutta ymmärrämme, ettei se tällä kertaa mennyt aivan toiveidesi mukaan, sillä tämä voi olla hyvin yksilöllistä. Kaikkea hyvää! 🌼
      1 tykkää
  • Viesti luotiin 4 päivää sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Fantastista!

    Vain muutaman käyttökerran jälkeen poskieni punaiset läiskät hävisivät lähes kokonaan. Todellinen hemmottelu kuivalle ja herkkälle iholleni.
    1 product in post Fantastista!
    206 näyttöä
  • Viesti luotiin 4 päivää sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Parempi kuin odotin

    Sen arvoista!
    1 product in post Parempi kuin odotin
    190 näyttöä