Ann-Charlotte
- Viesti luotiin 2 päivää sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Kokematon tekstuurisuihkeen kanssa
Varmaan hyvä niille, jotka osaavat muotoilla hiuksensa paremmin kuin minä, mutta minusta se ei antanut niin paljon. Mutta jotain se ehdottomasti tekee! Ehkä minun täytyy vain oppia käyttämään sitä oikein1 product in post Kokematon tekstuurisuihkeen kanssa14 näyttöä - Viesti luotiin 2 päivää sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Lempi!
Tämä on niin hyvä! Hiukset tuntuvat puhtailta aivan eri tavalla kuin esimerkiksi Batiste. Uskon, että tämä on myös hieman terveellisempi käyttää. Riittoisa :)1 product in post Lempi!47 näyttöä - Viesti luotiin 2 päivää sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Monia käyttötarkoituksia
Tämä toimii hyvin moniin asioihin, päänahasta sisäänkasvaneisiin karvoihin ja kainaloihin. Kätevä olla kaapissa!1 product in post Monia käyttötarkoituksia604 näyttöä - Viesti luotiin 2 päivää sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä!
Hiukset tuntuvat pehmeiltä ja terveiltä, palaan aina tähän :)1 product in post Hyvä!202 näyttöä - Viesti luotiin 2 päivää sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Lempi!
Yksi harvoista shampoista, jotka antavat volyymia hiuksilleni, jotka muuten voivat nopeasti näyttää rasvaisilta :)1 product in post Lempi!184 näyttöä - Viesti luotiin 8 kuukautta sittenArvosana: 1 / 5
Loppu varastosta taas...
Todella harmi, että tätä ei saada takaisin varastoon 😥 olen pitänyt tilaustani odottamassa useita viikkoja tämän takia, mutta ei näytä siltä, että se tulisi takaisin..1 product in post Loppu varastosta taas...1718 näyttöä- Käyttäjän rooli: Entinen työntekijä.Kommentti lisättiin 8 kuukautta sittenHei Ann-Charlotte 💌 Tämä tulee takaisin, mutta meillä ei tällä hetkellä ole tarkkaa toimitusaikaa. Haluatko sähköpostin, kun se on taas varastossa? Klikkaa "Seuraa", niin hoidamme sen! Hyvää päivänjatkoa✨