Ann-Charlotte

  • Viesti luotiin 2 päivää sitten
    Arvosana: 3 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Kokematon tekstuurisuihkeen kanssa

    Varmaan hyvä niille, jotka osaavat muotoilla hiuksensa paremmin kuin minä, mutta minusta se ei antanut niin paljon. Mutta jotain se ehdottomasti tekee! Ehkä minun täytyy vain oppia käyttämään sitä oikein
    1 product in post Kokematon tekstuurisuihkeen kanssa
    14 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 päivää sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Lempi!

    Tämä on niin hyvä! Hiukset tuntuvat puhtailta aivan eri tavalla kuin esimerkiksi Batiste. Uskon, että tämä on myös hieman terveellisempi käyttää. Riittoisa :)
    1 product in post Lempi!
    47 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 päivää sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Monia käyttötarkoituksia

    Tämä toimii hyvin moniin asioihin, päänahasta sisäänkasvaneisiin karvoihin ja kainaloihin. Kätevä olla kaapissa!
    1 product in post Monia käyttötarkoituksia
    604 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 päivää sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Hyvä!

    Hiukset tuntuvat pehmeiltä ja terveiltä, palaan aina tähän :)
    1 product in post Hyvä!
    202 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 päivää sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Lempi!

    Yksi harvoista shampoista, jotka antavat volyymia hiuksilleni, jotka muuten voivat nopeasti näyttää rasvaisilta :)
    1 product in post Lempi!
    184 näyttöä
  • Viesti luotiin 8 kuukautta sitten
    Arvosana: 1 / 5

    Loppu varastosta taas...

    Todella harmi, että tätä ei saada takaisin varastoon 😥 olen pitänyt tilaustani odottamassa useita viikkoja tämän takia, mutta ei näytä siltä, että se tulisi takaisin..
    1 product in post Loppu varastosta taas...
    1718 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Entinen työntekijä.Kommentti lisättiin 8 kuukautta sitten
      Hei Ann-Charlotte 💌 Tämä tulee takaisin, mutta meillä ei tällä hetkellä ole tarkkaa toimitusaikaa. Haluatko sähköpostin, kun se on taas varastossa? Klikkaa "Seuraa", niin hoidamme sen! Hyvää päivänjatkoa✨