Yasmine
- Viesti luotiin 10 kuukautta sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä, mutta haisee pahalta!
Väri ja kesto ovat hyviä, mutta se haisee uskomattoman pahalta ja pistää hieman huulilla, kun sen laittaa.1 product in post Hyvä, mutta haisee pahalta!1471 näyttöä