Anna-Maria
- Viesti luotiin 6 päivää sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Iloinen, että kokeilin, parempi kuin luulin :)
Olin pitkään pelännyt käyttää juurien peittosuihketta, varsinkin kun näin Trumpin vanhan apurin Rudy Giulianin hikoilevan tumman värin kanssa kokouksessa, todella noloa 😂 Mutta kokeilin lopulta. Erittäin luonnollinen lopputulos, käytän dark blondea. Ei ole koskaan lähtenyt tai valunut kuten Rudy... Käyttänyt useita purkkeja, erittäin edullinen ja hyvä tuote.1 product in post Iloinen, että kokeilin, parempi kuin luulin :)50 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sitten
Korjaa molekyylitasolla?
Onko tämä jotain K18:n tai Olaplexin tyylistä, joka korjaa hiusten sidoksia? Onko se heikompaa vai vahvempaa kuin ne?1 product in post Korjaa molekyylitasolla?169 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 1 vuotta sittenHei Anna-Maria 👋😊 Hyvä kysymys! Tämä hoitoaine ei ole aivan samassa kategoriassa kuin K18 tai Olaplex, kun puhutaan hiusten sidosten korjaamisesta molekyylitasolla. Mutta siinä on tietty sidosten vahvistava vaikutus 🤍 Kaikkea hyvää!1 tykkää