Anna-Maria

  • Viesti luotiin 6 päivää sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Iloinen, että kokeilin, parempi kuin luulin :)

    Olin pitkään pelännyt käyttää juurien peittosuihketta, varsinkin kun näin Trumpin vanhan apurin Rudy Giulianin hikoilevan tumman värin kanssa kokouksessa, todella noloa 😂 Mutta kokeilin lopulta. Erittäin luonnollinen lopputulos, käytän dark blondea. Ei ole koskaan lähtenyt tai valunut kuten Rudy... Käyttänyt useita purkkeja, erittäin edullinen ja hyvä tuote.
    1 product in post Iloinen, että kokeilin, parempi kuin luulin :)
    50 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 vuotta sitten

    Korjaa molekyylitasolla?

    Onko tämä jotain K18:n tai Olaplexin tyylistä, joka korjaa hiusten sidoksia? Onko se heikompaa vai vahvempaa kuin ne?
    1 product in post Korjaa molekyylitasolla?
    169 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 1 vuotta sitten
      Hei Anna-Maria 👋😊 Hyvä kysymys! Tämä hoitoaine ei ole aivan samassa kategoriassa kuin K18 tai Olaplex, kun puhutaan hiusten sidosten korjaamisesta molekyylitasolla. Mutta siinä on tietty sidosten vahvistava vaikutus 🤍 Kaikkea hyvää!
      1 tykkää