Anna
- Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5
Todella hyvä!
Minulla on herkkä iho silmien alla, mutta tämä ei ärsytä lainkaan.1 product in post Todella hyvä!102 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5
Vain parasta!
Kaikki tässä meikkivoitopuikossa on huippua! Olen iloinen, että se on saatavilla myös riittävän vaaleassa sävyssä (Alabaster) hyvin vaalealle iholleni, eikä se myöskään tuoksu parfyymeilta, kuten valitettavasti monet muut puikot tekevät.1 product in post Vain parasta!469 näyttöä