Anna

  • Viesti luotiin 1 kuukausi
    Arvosana: 5 / 5

    Tuoksuu ihanalta!

    Rakastan tätä kasvovettä. Iho tuntuu raikkaalta ja tuoksu on ihana!
    1 product in post Tuoksuu ihanalta!
    356 näyttöä
    • Kommentti lisättiin 1 kuukausi
      Miksi annat yhden tähden, jos rakastat sitä??