Anna
- Viesti luotiin 1 päiväArvosana: 1 / 5
Pettymys
Todella pettymys valitettavasti. Koostumus on kuin voi, joka sulaa auringossa. Siksi tuotetta tulee liikaa, kun sitä levittää. Lisäksi se ei maistu lainkaan hyvältä. Valitettavasti pettynyt!1 product in post Pettymys35 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon työntekijä.Kommentti lisättiin 1 päiväHejsan! 🌞 Koska tämän koostumus on niin pehmeä, voi olla hyvä ottaa hyvin, hyvin vähän kerrallaan ja levittää kevyellä taputtavalla liikkeellä vetämisen sijaan, jolloin saa paremman hallinnan lopputuloksesta 💕 Jos tuote lämpenee, se voi muuttua vielä pehmeämmäksi, joten pieni vinkki on antaa sen levätä hetki jääkaapissa ennen käyttöä ❄️ Toivottavasti tästä on apua. Mukavaa päivänjatkoa 🌸