Anna

  • Viesti luotiin 1 päivä
    Arvosana: 1 / 5

    Pettymys

    Todella pettymys valitettavasti. Koostumus on kuin voi, joka sulaa auringossa. Siksi tuotetta tulee liikaa, kun sitä levittää. Lisäksi se ei maistu lainkaan hyvältä. Valitettavasti pettynyt!
    1 product in post Pettymys
    35 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lykon työntekijä.Kommentti lisättiin 1 päivä
      Hejsan! 🌞 Koska tämän koostumus on niin pehmeä, voi olla hyvä ottaa hyvin, hyvin vähän kerrallaan ja levittää kevyellä taputtavalla liikkeellä vetämisen sijaan, jolloin saa paremman hallinnan lopputuloksesta 💕 Jos tuote lämpenee, se voi muuttua vielä pehmeämmäksi, joten pieni vinkki on antaa sen levätä hetki jääkaapissa ennen käyttöä ❄️ Toivottavasti tästä on apua. Mukavaa päivänjatkoa 🌸