Anny
- Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 4 / 5
Huippu
Tämä toimii todella hyvin minulle! Minulla on normaali/rasvainen iho, mutta joitakin kuivempia kohtia. En tunne kuivuutta, kun käytän sitä säännöllisesti. Minusta sillä on melko voimakas ja miellyttävä tuoksu. Minulle se ei ole ongelma, eikä ihoni reagoi siihen. Pidän koostumuksesta, se on eräänlainen keskivahva koostumus. Iho tuntuu hieman tahmealta hetken käytön jälkeen, mutta se katoaa. Joten ainoat kaksi negatiivista asiaa voivat olla tuoksu (joillekin) ja se, että se voi tuntua tahmealta aluksi. Muuten todella hyvä kosteuttava kasvonaamio. 🫶🏼1 product in post Huippu227 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausi
Toimiiko hyvin meikin kanssa?
Istuu hyvin meikin alla? Huomaako sen meikin kanssa?1 product in post Toimiiko hyvin meikin kanssa?332 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 1 kuukausiHei Anny! 👋 Mikä hyvä kysymys! Kyllä, se toimii hyvin meikin alla eikä tunnu iholla. Parhaan tuloksen ja pienemmän riski kuoriutumiselle saat käyttämällä herneen kokoista määrää täysin kuivalle iholle, anna vaikuttaa 1–2 minuuttia, jatka päivävoiteella/SPF:llä ja levitä primeria/meikkivoidetta ohuina kerroksina. Tuotetta suositellaan käytettäväksi illalla, mutta jos käytät sitä päivällä, muista aina lopuksi aurinkosuoja ennen meikkiä. Toivottavasti olet tyytyväinen tuotteeseen, kaikkea hyvää 💖1 tykkää
- Viesti luotiin 1 kuukausi
Meikin päälle
Toimiiko se hyvin meikin alla? Luin, että toinen tuote, jossa on tätä happoa, voi kuoria ihoa hieman, joten mietin tätä.1 product in post Meikin päälle559 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 kuukausiHei Anny 😊 Tämä toimii yleisesti ottaen todella hyvin meikin alla verrattuna moniin muihin atsaleenihappotuotteisiin, koska koostumus on kevyt eikä yhtä silikoninen. Parhaan tuloksen saamiseksi suosittelemme levittämään ohuen kerroksen kuivalle iholle ja antamaan tuotteen imeytyä hetken ennen SPF:n ja meikin levittämistä. Jos käyttää paljon tuotetta tai monta kerrosta ihonhoitoa päällekkäin, on kuitenkin edelleen riski, että tuote saattaa hieman rullautua meikin alla. Mukavaa päivänjatkoa! 🌼1 tykkää
- Viesti luotiin 1 kuukausi3 näyttöä
- Viesti luotiin 1 kuukausi2 näyttöä
- Viesti luotiin 9 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Halpa ja hyvä
Hiukset ovat pehmeät suihkussa ja sen jälkeen. Erittäin riittoisa tuote, joten luulen, että se kestää ikuisesti, mikä on myös todella hyvä, koska se on halpa! Tuoksuu vähän sitruunalta, aika raikas. Ostin sen myös heidän leave-in-hoitonsa kanssa ja huomaan, että hiukset paranevat koko ajan!1 product in post Halpa ja hyvä577 näyttöä