Lou
- Viesti luotiin 2 päivää sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Lempparini syksyn tullessa
Androgyyni ja hieman mausteinen tuoksu. Todella ihana sekä syksyllä että talvella!1 product in post Lempparini syksyn tullessa33 näyttöä - Viesti luotiin 6 kuukautta sitten12 näyttöä
- Viesti luotiin 6 kuukautta sitten9 näyttöä
- Viesti luotiin 8 kuukautta sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Hilseilee
Hiuspanta on todella pehmeä ja ihana, lisäksi se istuu kuten pitää ja rannekkeet toimivat loistavasti pitämään kaiken veden poissa käsistäni. Kuitenkin se hilseilee jonkin verran :( minun täytyy poistaa paljon nyppyjä käytön jälkeen.1 product in post Hilseilee1224 näyttöä