Arina
- Viesti luotiin 4 päivää sittenArvosana: 1 / 5Vahvistettu ostaja
Valitettavasti täysin surkea
Sain suosituksen tästä, mutta se paakkuuntuu todella paljon ja tuotetta tulee kerralla paljon, kuten moni täällä kommentoi. Täysin mahdoton käyttää. Tämä päätyi valitettavasti roskiin minulla.1 product in post Valitettavasti täysin surkea25 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 2 päivää sittenHei Arina 😊🌸 Suurkiitos, että käytit aikaa jakamaan kokemuksesi 🙏 Oli harmillista kuulla, että Drama Queen Volume Mascara ei toiminut toivomallasi tavalla. Drama Queen on kuituripsiväri, eräänlainen ripsiväri, joka on kehitetty antamaan lisää volyymia ja pituutta pienten kuitujen avulla, jotka tarttuvat ripsiin. Tällaiset koostumukset voivat tuntua erilaisilta eri ihmisillä, riippuen muun muassa ripsityypistä ja henkilökohtaisista mieltymyksistä ripsivärin koostumuksen ja lopputuloksen suhteen. Pahoittelemme, ettei tämä ollut sinulle sopiva, mutta arvostamme suuresti, että jaoit palautteesi 🤍 Toivotamme sinulle ihanaa päivänjatkoa! 💌
- Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 1 / 5
Kamala
Ripset itsessään ovat kauniit ja niissä on magneetteja, MUTTA eyeliner, jolla ripset kiinnitetään, on kamala. Se on uskomattoman tahmea eikä koskaan kuivu. Vaikeaa levittää niin, että se näyttää kauniilta ja täysin mahdotonta pestä pois ilman, että melkein hankaa silmäluomea. Ei suositella1 product in post Kamala1901 näyttöä- Käyttäjän rooli: Entinen työntekijä.Kommentti lisättiin 1 vuotta sittenHei Arina 💫 Kiitos, että jaat rehellisen mielipiteesi – arvostamme sitä todella paljon! 💖 Onpa harmi kuulla, että eyeliner ei toiminut toivomallasi tavalla 😥 Ymmärrämme, että voi olla turhauttavaa, kun levitys ja poisto ovat vaikeita, varsinkin kun itse ripset näyttävät lupaavilta. Tämä on tuotetyyppi, jota monet kokevat eri tavalla, joten palautteesi on erittäin arvokasta muille, jotka harkitsevat sen testaamista. Toivottavasti löydät jotain, joka sopii sinulle paremmin seuraavalla kerralla! 💕