Auri
- Viesti luotiin 1 kuukausi
Väärä hinta?
Moikka! Miks mulla näkyy et nää ois yli 100€? Onks mulla vaan tää ongelma😅1 product in post Väärä hinta?2230 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 1 kuukausiHei Auri! Kuinka outoa 🤨 Kun tarkistan, se maksaa normaalihintaan 16,90 € 🤗 Hyvää päivänjatkoa, pidä huolta itsestäsi 🥰1 tykkää
- Viesti luotiin 2 kuukautta sitten3 näyttöä
- Viesti luotiin 2 kuukautta sitten1 näyttöä
- Viesti luotiin 5 kuukautta sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Karkki tuoksu
Tosi ihana pehmeä tuoksu🤩 makea muttei liian makea.1 product in post Karkki tuoksu605 näyttöä - Viesti luotiin 3 vuotta sittenArvosana: 5 / 5
Seerumi<3
On ihan sika hyvä! Itel on ollu tosi paljon epäpuhtauksii mut jo viikon käytön jälkee melkee kaikki oli jo pois! Tosin tää kuivattaa vhän ihoa mut pitää muistaa vaa rasvaa😊1 product in post Seerumi<32580 näyttöä