Beatrice

  • Viesti luotiin 1 vuosi sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Sairain!

    Olen käyttänyt tätä ripsiväriä 15 vuotta. Se on niin sairaan hyvä. Ei ole ketään, joka olisi lähelläkään
    1 product in post Sairain!
    697 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 vuosi sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Hyvä

    !!!
    1 product in post Hyvä
    936 näyttöä
  • Viesti luotiin 1 vuosi sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Hyvä

    !!!
    1 product in post Hyvä
    511 näyttöä