Beatrice
- Viesti luotiin 1 vuosi sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Sairain!
Olen käyttänyt tätä ripsiväriä 15 vuotta. Se on niin sairaan hyvä. Ei ole ketään, joka olisi lähelläkään1 product in post Sairain!697 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuosi sittenArvosana: 5 / 5
Hyvä
!!!1 product in post Hyvä936 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuosi sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä
!!!1 product in post Hyvä511 näyttöä