Bella
- Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Todella hyvä
Rakastan tuoksua, ja koen, että hiukseni ovat todella pehmeät käytön jälkeen!1 product in post Todella hyvä3088 näyttöä - Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 1 / 5Vahvistettu ostaja
Rikki..
Se oli jo rikki, kun avasin sen, ja kun yritin silti selvittää sen käyttääkseni, se hajosi pieniksi pieniksi paloiksi. En ole koskaan ennen kokenut tätä kangasnaamioiden kanssa.1 product in post Rikki..85 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon työntekijä.Kommentti lisättiin 2 viikkoa sittenHei Bella ✨ Rekisteröi reklamaatio Oma sivut - Tilaushistoria - Oikea tilausnumero - Valita/Palauta kautta, niin katsomme asiaa tarkemmin 💌💞1 tykkää