Cajsa

  • Viesti luotiin 2 päivää sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Tuoksuu kesältä!

    Rakastan tätä! Tuoksuu todella sorbetilta, hyvin makea & hedelmäinen tuoksu. Mielestäni tuoksu pysyy pitkään & koostumus on uskomaton! Erittäin riittoisa, joten riittää pitkään.
    1 product in post Tuoksuu kesältä!
    331 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Todella hyvä

    Mukava käyttää ja pitää kädessä. Minulla on kalliimpia merkkejä, mutta tästä on tullut suosikki!
    1 product in post Todella hyvä
    365 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 2 viikkoa sitten
      Vau! 🤍 Mahtava hinta, kiitos vinkistä! 💞🌟
      1 tykkää
  • Viesti luotiin 2 viikkoa sitten

    Sopiiko tämä paksulle hiukselle?

    Hei! Haluaisin tietää, sopiiko tämä paksulle hiukselle? Minulla on paksut hiukset ja haluan paljon kosteutusta hiusnaamiolta, onko tämä hyvä valinta silloin?
    1 product in post Sopiiko tämä paksulle hiukselle?
    160 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 2 viikkoa sitten
      Hei Cajsa! 👋🏼😊 Hyaluron Plump -naamio on kevyempi koostumukseltaan ja sopii usein paremmin hienolle tai normaalille hiukselle, joka haluaa kosteutta ilman, että hiukset painuvat 🤗 Paksuille hiuksille, jotka tarvitsevat syvempää kosteutusta ja pehmeyttä, valitsisin siksi hieman ravitsevamman ja täyteläisemmän hiusnaamion 👉🏼 lyko.com/sv/loreal-paris/l-or-al-paris-elvital-extraordinary-oil-hair-mask-300-ml Se antaa enemmän ”täyteläistä” kosteutta ja auttaa hiuksia tuntumaan pehmeämmiltä, helpommin käsiteltäviltä ja vähemmän karheilta ✨🤍 Mukavaa päivänjatkoa ☀️
      1 tykkää