Cajsa
- Viesti luotiin 2 päivää sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Tuoksuu kesältä!
Rakastan tätä! Tuoksuu todella sorbetilta, hyvin makea & hedelmäinen tuoksu. Mielestäni tuoksu pysyy pitkään & koostumus on uskomaton! Erittäin riittoisa, joten riittää pitkään.1 product in post Tuoksuu kesältä!331 näyttöä - Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Todella hyvä
Mukava käyttää ja pitää kädessä. Minulla on kalliimpia merkkejä, mutta tästä on tullut suosikki!1 product in post Todella hyvä365 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 2 viikkoa sittenVau! 🤍 Mahtava hinta, kiitos vinkistä! 💞🌟1 tykkää
- Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
Sopiiko tämä paksulle hiukselle?
Hei! Haluaisin tietää, sopiiko tämä paksulle hiukselle? Minulla on paksut hiukset ja haluan paljon kosteutusta hiusnaamiolta, onko tämä hyvä valinta silloin?1 product in post Sopiiko tämä paksulle hiukselle?160 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 2 viikkoa sittenHei Cajsa! 👋🏼😊 Hyaluron Plump -naamio on kevyempi koostumukseltaan ja sopii usein paremmin hienolle tai normaalille hiukselle, joka haluaa kosteutta ilman, että hiukset painuvat 🤗 Paksuille hiuksille, jotka tarvitsevat syvempää kosteutusta ja pehmeyttä, valitsisin siksi hieman ravitsevamman ja täyteläisemmän hiusnaamion 👉🏼 lyko.com/sv/loreal-paris/l-or-al-paris-elvital-extraordinary-oil-hair-mask-300-ml Se antaa enemmän ”täyteläistä” kosteutta ja auttaa hiuksia tuntumaan pehmeämmiltä, helpommin käsiteltäviltä ja vähemmän karheilta ✨🤍 Mukavaa päivänjatkoa ☀️1 tykkää