Carolin
- Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5
Päänahka taas hyvässä kunnossa
Sain kuivan ja hilseilevän päänahan kuntoon käytettyäni tätä shampooa/hoitoainetta kahdesti ilman, että hiukset tuntuvat raskailta tai rasvaisilta. 👍👍👍1 product in post Päänahka taas hyvässä kunnossa309 näyttöä