Cecilia
- Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä koostumus!
Miellyttävä koostumus ja poistaa meikin kun meikin vaivatta. Todella kätevä. Ainoa miinus tulle tuoksusta. Tuoksuu vanhentuneelta tai härskintyneeltä öljyltä.1 product in post Hyvä koostumus!254 näyttöä - Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Ikisuosikki <3
Ollut käytössä jo yli 10 vuotta. Täyddllinen. Ei ärsytä herkkää päänahkaa, antaa volyymia, täydellistä kiiltoa ja non-frizz. On todella riittoisaa. Riittää yli puoleksi vuodeksi. Uusi pakkaus on upea!1 product in post Ikisuosikki <31339 näyttöä - Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Täydellinen koostumus
Täydellinen lapsille jotka eivät tykkää siitä, että voide jää tuntumaan tai tahmeksi iholle. Kuivuu täydellisesti1 product in post Täydellinen koostumus174 näyttöä - Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Mielyttävä koostumus ja tuoksu
Levittyy hyvin eikä jää tahmeaksi kasvoille. Todella mieto tuoksu, ei ole juuri lainkaan.1 product in post Mielyttävä koostumus ja tuoksu453 näyttöä - Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Suosikki!
Tekee hiuksista erittäin kiiltävät ja pehmeät! Todella riittoisaa1 product in post Suosikki!383 näyttöä - Viesti luotiin 7 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5
Paras!
Ehdoton go-to tuote joka on ollut vakio käytössä jo vuosia. Paras ja eron hiuksissa huomaa selvästi kun tuotteet ovat päässeet loppumaan. En malta odottaa että tilaamani tuotteet saapuvat postissa. Hoitaa, kosteuttaa ja antaa ihanasti kiiltoa ja volyymia. Pitää myös sähköisyyden poissa talvisin.1 product in post Paras!141 näyttöä - Viesti luotiin 9 kuukautta sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Pakkaus huono
Huono aplikaattori josta tuotetta valuu ohi (menee hukkaan) mutta kiva sävy (05).1 product in post Pakkaus huono1729 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 4 / 5
Hyvä peittävyys ja pysyvyys
Tuotteessa on kova peittävyys ja pysyy rasvoittuvalla iholla koko päivän. Jos tiedossa on pitkä ja hektinen päivä laitan lisäksi ITin irtopuuteri jolloin kesto paranee entisestään. Tuote on hieman tönkkö levittää ja vaatii järeän putsarin, jotta lähtee. Onko vinkkejä hellävaraisesta puhdistustuotteesta herkälle iholle jpta voisi käyttää yhdessä Exuviancen Gentle Cream Cleanser kanssa?1 product in post Hyvä peittävyys ja pysyvyys1965 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Okhyvä
Ihan ok hyvä. Tarkka käyttää mutta oksidoituu iholla ja muuttuu siniharmaaksi omalla iholla. Tämä varmaan johtuu ihon omasta pHstä/rasvaisuudesta. Joten ei varmaankaan tee tätä kaikille. Taupe voisi olla aavistuksen ruskeampi eikä niin hiilenharmaa. Pysyy koko päivän!1 product in post Okhyvä1799 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä tarttuvuus ja kaunis sävy!
Todella kiva tuote, hyvä tarttuvuus vaikka oma väri alla. Tykkään! Lopputuloksena kaunis sävy ja kiilto1 product in post Hyvä tarttuvuus ja kaunis sävy!4226 näyttöä