Ida

  • Viesti luotiin 3 viikkoa sitten
    Arvosana: 3 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Ok, mutta ei enempää

    Olen lukenut paljon hyvää tästä ja tunsin, että oli aika kokeilla. Itse naamio oli rypistynyt pussissa ja melko hankala suoristaa – jotain, minkä kanssa voi varmaan elää, jos hoito antaa toivotun tuloksen. Plussaa hyvin kostutetusta naamioista, joka pysyy hyvin kasvoilla! Valitettavasti en kokenut tämän antaneen erityisen paljon. Se ei ollut erityisen kosteuttava, eikä iho saanut suoraa hehkua jälkeenpäin. Ei ylellistä tunnetta, tuoksu ei ollut kummoinen (ainakaan voimakas), hoito ei antanut ”kestävää” tulosta illan aikana… piti voidella jollain muulla jälkeenpäin. Voide ei saanut herkkää ihoani reagoimaan, mikä on plussaa. Se ei vedä vertoja esimerkiksi Lumenen kasvonaamioille, joten en osta tätä uudelleen ☺️
    1 product in post Ok, mutta ei enempää
    24 näyttöä
  • Viesti luotiin 3 viikkoa sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Jopa auringolla on pilkkuja..

    Yksinkertaista ja hyvää! Hiukset pysyvät raikkaina sopivan pitkään. Tuoksuu pehmeältä ja raikkaalta, eikä tuoksu jää eliniäksi. Et häiritse kaikkia ympärilläsi koko päivää – kiitos Jumalalle! 🙌🏽 Olen melko nirso (vahvojen) tuoksujen kanssa ja minulla on vaikeuksia monien hiuksiin ja vartaloon tarkoitettujen tuotteiden kanssa vahvan parfyymin takia, mutta tämä on vain miellyttävä. Miinuksena saatan kokea, että latvat tulevat hieman tyytymättömiksi ja pörröisiksi kuivashampoon takia. Joten on hyvä olla jokin muu tuote tasoittamaan vähän. Olen myös kokenut, että pullo kuivuu kauan ennen kuin se on tyhjä… kokeilen säilyttää sitä ylösalaisin nähdäkseni, auttaako se (huuhteleminen ym. ei toimi lainkaan) 😂 Minulle tuoksu, hinta ja toimivuus ovat ne, jotka saavat minut ostamaan uudelleen… toistaiseksi!
    1 product in post Jopa auringolla on pilkkuja..
    138 näyttöä