De
- Viesti luotiin 1 vuotta sitten
Lämpö
Hei! Voiko tätä hiusta muotoilla joko kihartimella tai hiustenkuivaajalla?1 product in post Lämpö1304 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 1 vuotta sittenHei De 😊👋 Kyllä, niin kauan kuin lämpötila ei ylitä 150°C, niin sen pitäisi mennä hyvin 🤍 Kaikki hyvin!1 tykkää