Emma
- Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Loistava herkälle iholle
En tiedä, miten se toimii, mutta tämä on ainoa kuorintatuote, jota olen kokeillut, eikä se ärsytä ihoani. Se on melko nestemäistä, mutta ei vettä, ja käytän sitä joka aamu kasvojeni pesun jälkeen. Se tuntuu myös kosteuttavalta eikä siinä ole hajua, mistä pidän. Minulla on kuiva, herkkä iho, joka joskus saa hieman finnejä/epätasaisuutta, ja tämä tuote auttaa siinä!1 product in post Loistava herkälle iholle256 näyttöä - Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Kaikkien aikojen suosikkipuhdistusaineeni
Paras puhdistusaine, jota olen koskaan kokeillut, aliarvostettu tuote! Minulla on kuiva, herkkä iho, enkä ole käytännössä koskaan löytänyt puhdistusainetta, joka poistaisi meikin hyvin ilman, että iho kuivuu. Erittäin sileä ja liukuu hyvin iholla, ei jätä rasvaista jäämää kuten jotkut kermamaiset puhdistusaineet. Poistaa meikin ja aurinkosuojan hyvin, joten toimii loistavasti yksinään tai ensimmäisenä vaiheena kaksoispuhdistuksessa.1 product in post Kaikkien aikojen suosikkipuhdistusaineeni174 näyttöä