Emma

  • Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Loistava herkälle iholle

    En tiedä, miten se toimii, mutta tämä on ainoa kuorintatuote, jota olen kokeillut, eikä se ärsytä ihoani. Se on melko nestemäistä, mutta ei vettä, ja käytän sitä joka aamu kasvojeni pesun jälkeen. Se tuntuu myös kosteuttavalta eikä siinä ole hajua, mistä pidän. Minulla on kuiva, herkkä iho, joka joskus saa hieman finnejä/epätasaisuutta, ja tämä tuote auttaa siinä!
    1 product in post Loistava herkälle iholle
    256 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Kaikkien aikojen suosikkipuhdistusaineeni

    Paras puhdistusaine, jota olen koskaan kokeillut, aliarvostettu tuote! Minulla on kuiva, herkkä iho, enkä ole käytännössä koskaan löytänyt puhdistusainetta, joka poistaisi meikin hyvin ilman, että iho kuivuu. Erittäin sileä ja liukuu hyvin iholla, ei jätä rasvaista jäämää kuten jotkut kermamaiset puhdistusaineet. Poistaa meikin ja aurinkosuojan hyvin, joten toimii loistavasti yksinään tai ensimmäisenä vaiheena kaksoispuhdistuksessa.
    1 product in post Kaikkien aikojen suosikkipuhdistusaineeni
    174 näyttöä