Dido
- Viesti luotiin 11 kuukautta sitten
Ei enää kuivaa!
Upea koostumus sinulle, joka haluat rikkaamman/paksumman voiteen.1 product in post Ei enää kuivaa!233 näyttöä - Viesti luotiin 11 kuukautta sitten
Ei enää kuivuutta!
Upea 24h voide kuivalle iholle!1 product in post Ei enää kuivuutta!294 näyttöä - Viesti luotiin 11 kuukautta sitten
GLOW seerumi
Täydellinen pohjana meikin alle tai kuivalle iholle, joka tarvitsee runsaasti kosteutta!1 product in post GLOW seerumi786 näyttöä - Viesti luotiin 11 kuukautta sitten
Hydra Booster!
Se sanoo vain slurp ihoon!1 product in post Hydra Booster!777 näyttöä - Viesti luotiin 11 kuukautta sitten
Kuoriva toneri
Kolmoishappo taikaa! Aha, Bah ja Pha.💫1 product in post Kuoriva toneri722 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 11 kuukautta sittenSe kuulostaa todella hyvältä! 🥰
- Viesti luotiin 11 kuukautta sitten
GRWM
Ihana geelin puhdistus!1 product in post GRWM310 näyttöä - Viesti luotiin 11 kuukautta sitten
Rakastan sitä!
Uusi suosikkini!1 product in post Rakastan sitä!262 näyttöä - Viesti luotiin 11 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5
Sulaa ihoon!
Lempikreemini 24 tunniksi1 product in post Sulaa ihoon!351 näyttöä