dyrholmt

  • Viesti luotiin 3 päivää sitten
    Arvosana: 3 / 5

    Pitkäkestoinen

    Tuoksu ei valitettavasti ollut ihan minun makuuni, sillä pidän enemmän puhtaista ja raikkaista tuoksuista. Mielestäni se kuitenkin pysyy yllättävän pitkään vartalosuihkeeksi, ja pystyin haistamaan sitä vielä useita tunteja levityksen jälkeen. Jos pidät makeammista ja täyteläisemmistä tuoksuista, se on varmasti hyvä valinta. Osallistun testipaneeliin ja olen saanut ilmaisen testituotteen.
    1 product in post Pitkäkestoinen
    608 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5

    Tehokas jätettävä hoito upeilla tuloksilla!

    Olen testannut Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment -hoitoa, eikä se todellakaan pettänyt. Sillä on kevyt koostumus ja se on helppo levittää pyyhekuiviin hiuksiin. Huomaan heti, että hiukset muuttuvat pehmeämmiksi, kiiltävämmiksi ja vähemmän pörröisiksi. Latvat näyttävät myös selvästi siistimmiltä ja hyvin hoidetuimmilta, ja hiukset tuntuvat yleisesti vahvemmilta. Kaiken kaikkiaan todella hyvä jätettävä hoito, jonka aion ehdottomasti ostaa uudelleen. Arvostelu on tehty Smartsonin puolesta – tuote saatu ilmaiseksi testikäyttöön.
    1 product in post Tehokas jätettävä hoito upeilla tuloksilla!
    417 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 kuukautta sitten
    Arvosana: 3 / 5

    Hyvä shampoo

    Olen testannut Redken Acidic Bonding Concentrate Shampooa ja yllätyin positiivisesti. Sillä on kermaisen pehmeä koostumus, se vaahtoaa sopivasti eikä tunnu kuivattavalta. Pesun jälkeen hiukseni ovat puhtaat mutta silti pehmeät – mikä voi olla vaikeaa löytää korjaavassa shampoossa. Koen vähemmän pörröisyyttä Testattu Smartsonin kautta – saatu ilmaiseksi.
    1 product in post Hyvä shampoo
    51 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 kuukautta sitten
    Arvosana: 4 / 5

    Todella hyvä hoitoaine!

    Olen testannut Redken Acidic Bonding Concentrate Conditioner -hoitoainetta muutaman viikon ajan ja olen erittäin tyytyväinen. Hiukseni voivat olla kuivat ja takkuiset, mutta tämä tekee niistä pehmeät, kiiltävät ja helposti kammattavat ilman, että ne painavat. Tuoksu on mieto ja miellyttävä. Suosittelen ehdottomasti! Testattu Smartsonin kautta – saatu ilmaiseksi.
    1 product in post Todella hyvä hoitoaine!
    37 näyttöä