Ebba Mattsson
- Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Kestää todella hyvin
Kestää todella hyvin, täydellinen jos haluat meikkisi pysyvän koko koulupäivän/työpäivän ajan ja tuoksuu todella hyvältä, rakastan tätä!!1 product in post Kestää todella hyvin865 näyttöä - Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Tuoksuu ihanalta
Tuoksuu todella hyvältä, se todella tuoksuu vaniljalta! Mutta tuoksu ei kestä kovin kauan.1 product in post Tuoksuu ihanalta636 näyttöä - Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä
Peittää todella hyvin, riittää pitkään, koska tarvitsee vain pienen määrän tuotetta hyvään lopputulokseen. Rakastan, että applikaattorin ”harja” on iso 🌸🌸1 product in post Hyvä617 näyttöä - Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Todella hyvä
Toimii todella hyvin!! Näkee selkeän eron, erityisesti hiusten paksuudessa, mutta myös pituudessa. Jos haluat paksummat, pidemmät hiukset, suosittelen lämpimästi! 🌸🤗1 product in post Todella hyvä2528 näyttöä - Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 1 / 5Vahvistettu ostaja
Huonoin
Ei toimi kihartamiseen tai suoristamiseen. Minulla on luonnostaan melko suora hius, keskivahva, ei ohut eikä paksu, eikä se edes tee hiuksistani yhtään suorempia! Ei toiminut lainkaan kihartamiseen, se vain jumittui ja lopputulos oli todella huono. En suosittele lainkaan, se on pelkkää rahan haaskausta.1 product in post Huonoin171 näyttöä