Ebba
- Viesti luotiin 1 viikko
Mikä hiusnaamio?
Hei! Käytän Kerastase Glaze Cream/Gloss Absolu -sarjaa (shampoo ja hoitoaine). Etsin hiusnaamiota, joka kosteuttaa ja antaa lisäboostia minulle, jolla on keskivahvat hiukset, raidat, hieman kuivia/halkeilevia latvoja ja haluan säilyttää värin. Kysyn myös, pitäisikö naamio levittää aina päänahkaan asti vai suositteletko yhdistämään sen syväpuhdistavaan shampooon? ☺️1 product in post Mikä hiusnaamio?15 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 1 viikkoHei Ebba 👋 Suosittelisin mieluummin tätä hiuksillesi 😊👇 lyko.com/sv/kerastase/k-rastase-nutritive-masque-riche-200ml-va21 Naamion tulisi levittää vain hiusten pituuksiin ja latvoihin. Vältä hiuspohjaa kokonaan, sillä hiukset voivat helposti rasvoittua ja tuntua raskailta Kaikkea hyvää! 🤍
- Viesti luotiin 5 kuukautta sitten6 näyttöä
- Viesti luotiin 5 kuukautta sitten5 näyttöä
- Viesti luotiin 5 kuukautta sitten5 näyttöä