Elin
- Viesti luotiin 11 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5
Hyvä tuote
Käytän yleensä tätä tuotetta käsissäni ja muita tuotteita, joissa on enemmän väriä keholla, koska tämä ei anna niin paljon väriä eikä jää läikikkääksi käsissä. Mielestäni on muuten vaikeaa saada kaunis väri käsiin ilman läikkiä.1 product in post Hyvä tuote1577 näyttöä - Viesti luotiin 11 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5
Hyvä sarja!
Tykkään tästä sarjasta, olen käyttänyt sitä pitkään. Hiukset ovat pehmeät ja kiiltävät1 product in post Hyvä sarja!809 näyttöä - Viesti luotiin 11 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä
Tykkään koko tästä sarjasta kuiville hiuksille1 product in post Hyvä849 näyttöä - Viesti luotiin 11 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Super hyvä!
Paras hansikas itseruskettavalle, jota olen käyttänyt! Hyvä laatu ja helppo pestä.1 product in post Super hyvä!687 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuosi sittenArvosana: 1 / 5
Ghd
En pitänyt siitä, että se antoi niin paljon volyymia1 product in post Ghd416 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 1 vuosi sittenHei Elin! 🤗 Kiitos, että jaoit – arvostamme sitä todella 💫 Niin tyypillistä, että se ei antanut toivomaasi volyymiboostia! Se voi joskus johtua siitä, miten tuotetta käytetään tai minkä tyyppiset hiukset sinulla on. Vinkki on kuivata hiukset pää alaspäin tai käyttää pyöreää harjaa saadaksesi sen pienen lisän💙 Ihanaa päivänjatkoa🌸
- Viesti luotiin 1 vuosi sittenArvosana: 1 / 5
Ei hyvä
Ei hyvä1 product in post Ei hyvä1405 näyttöä