Else Birgitte

  • Viesti luotiin 3 viikkoa sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Suosikki

    Ostettu osana syntymäpäivälahjaa pojalleni. Toivon, että hän innostuu yhtä paljon kuin minä 🙂
    1 product in post Suosikki
    822 näyttöä
  • Viesti luotiin 3 viikkoa sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Lempi

    Ostettu osana syntymäpäivälahjaa pojalleni. Toivon, että hän koukuttuu yhtä paljon kuin minä 🙂
    1 product in post Lempi
    482 näyttöä
  • Viesti luotiin 3 viikkoa sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Ihana tuoksu

    Rakastan, että se on suihke, jossa on korkea suojakerroin.
    1 product in post Ihana tuoksu
    1681 näyttöä
  • Viesti luotiin 3 viikkoa sitten
    Arvosana: 2 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Kuiva voide

    Minun osaltani sitä täytyy käyttää yhdessä tavallisen päivävoiteen kanssa, jos se ylipäätään voi toimia. Väri on myös "off", joten tämä oli minulle huono ostos.
    1 product in post Kuiva voide
    67 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 2 viikkoa sitten
      Hei Else Birgitte! 😊 Kiitos arvostelustasi 💖 Ikävää kuulla, että tuote ei toiminut sinulle ja sävy ei ollut oikea. Koska kyseessä on sävytetty SPF, lopputulos voi vaihdella ihon sävyn ja ihonhoitosi yhdistelmän mukaan. Pieni vinkki on levittää sitä useissa kerroksissa ja antaa sen asettua kunnolla ✨ Toivottavasti se toimii paremmin sinulle. Toivotan sinulle oikein hyvää päivää! 🌷
  • Viesti luotiin 3 viikkoa sitten
    Arvosana: 1 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Kivikuiva

    Ripsiväri oli kivikuivaa, eikä harjalle tullut melkein lainkaan tuotetta, kun otin harjan ulos. (Riippumatta siitä, työnsinkö sitä sisään ja ulos). Olen lähettänyt reklamaation, katsotaan, onko tuote nro 2 samanlainen.
    1 product in post Kivikuiva
    107 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 2 viikkoa sitten
      Hei Else Birgitte 👋 Kiitos, että jaoit kokemuksesi. Oli ikävää kuulla, että ripsiväri vaikutti kuivalta ja että koit, että harjalle tuli hyvin vähän tuotetta ❤️ Jos olet lähettänyt reklamaation, käsittelemme sen mahdollisimman pian 💌 Kiitos, että käytit aikaa antaaksesi meille palautetta. Arvostamme sitä suuresti.