Emmah

  • Viesti luotiin 15 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Suosittelen!!

    Olen huomannut, että hiukseni ovat hyvin kuivat latvoista, joten tarvitsisin todennäköisesti pehmentävämpää ja kosteuttavampaa hoitoainetta, mutta tämä tuoksuu uskomattoman hyvältä, vähän kuin vaniljalta ja karamellilta, tuntuu raikkaalta!
    1 product in post Suosittelen!!
    123 näyttöä
  • Viesti luotiin 15 tuntia sitten
    Arvosana: 3 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Suosittelisin!

    Olen käyttänyt vain kahdesti, mutta alan jo tuntea pientä eroa hiuksissa (meillä on kotona keskikovaa vettä). Hiukset tuntuvat paljon kevyemmiltä eivätkä niin raskailta, ainoa vähän harmillinen asia oli, että shampoon korkki oli löysällä, kun sain paketin, joten sitä oli vähän vuotanut laatikkoon :(
    1 product in post Suosittelisin!
    5 näyttöä