Emma
- Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä hinta-laatusuhde
Peittää melko hyvin1 product in post Hyvä hinta-laatusuhde457 näyttöä - Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä
Ei makua, hoitaa hommansa1 product in post Hyvä26 näyttöä - Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä!
Tuotevalikoimassa olisi voinut olla hieman enemmän vaihtelua, mutta kokonaisuudessaan erittäin hyvä.1 product in post Hyvä!257 näyttöä - Viesti luotiin 2 kuukautta sitten
Kysymys sävystä
Hei! Onko vaaleanpunainen "pink pop" vai "pink honey pop" sävy? ☺️ Ja tiedättekö, milloin se tulee taas varastoon? Kiitos!1 product in post Kysymys sävystä414 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 2 kuukautta sittenHei Emma 👋 Näyttää siltä, että sen pitäisi olla "Pink Pop" 👍😍 Tällä hetkellä ei näytä siltä, että saisimme "pink honey pop" -sävyä, mutta pidän peukkuja, että se on sävy, jonka näemme tulevaisuudessa 🤍 Pidä huolta!
- Viesti luotiin 4 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Mahtavaa
Rakastan näitä. Verrattuna cosrx:iin, nämä ovat ohuempia ja pysyvät paremmin. Huomaan suurimman eron, jos laitan tämän finniin, jossa on jo valkopää ja se on ehkä "rikottu". Laitan tämän finniin, annan sen olla niin kauan kuin voin (1-2 päivää) ja sitten finni on täysin litteä.1 product in post Mahtavaa252 näyttöä - Viesti luotiin 4 kuukautta sittenArvosana: 1 / 5Vahvistettu ostaja
Pettynyt
Ihoni ei yleensä ole koskaan herkkä uusille tuotteille, mutta tämä aiheutti punaisia jälkiä kasvoilleni 🙃1 product in post Pettynyt1382 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon kosmetologi.Kommentti lisättiin 4 kuukautta sittenHi Emma! Sorry to hear that. It's so annoying when this happens. Maybe you’re sensitive to a certain ingredient or a combination of ingredients. Thank you for leaving a review, we really appreciate it! 🥰1 tykkää
- Viesti luotiin 4 kuukautta sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä tuoksu
Tuoksu on ihana vaikka ei pysykkään iholla super pitkään. Erittäin riittoisa.1 product in post Hyvä tuoksu18 näyttöä - Viesti luotiin 4 kuukautta sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä, mutta ei erityinen
Ne tekevät työnsä, mutta olen ehdottomasti kokeillut parempia finniäplikoita. Laastarit imevät möhnän, kun finni on puhkaistu. Parhaat tulokset saadaan, kun käytän laastaria jopa 2 päivää.1 product in post Hyvä, mutta ei erityinen810 näyttöä - Viesti luotiin 4 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Rauhoittava ja kosteuttava
Upea tuote aknealtista, kuivalle iholleni (erityisesti talvella). Se rauhoittaa ja kosteuttaa kuin mikään muu naamio, jota olen kokeillut!1 product in post Rauhoittava ja kosteuttava245 näyttöä - Viesti luotiin 7 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Upeaa
Rauhoittaa tulehdusta ja vaikuttaa olevan turvallista aknealtistuneelle iholleni!1 product in post Upeaa1891 näyttöä