Emma

  • Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Hyvä hinta-laatusuhde

    Peittää melko hyvin
    1 product in post Hyvä hinta-laatusuhde
    457 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Hyvä

    Ei makua, hoitaa hommansa
    1 product in post Hyvä
    26 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Hyvä!

    Tuotevalikoimassa olisi voinut olla hieman enemmän vaihtelua, mutta kokonaisuudessaan erittäin hyvä.
    1 product in post Hyvä!
    257 näyttöä
  • Viesti luotiin 2 kuukautta sitten

    Kysymys sävystä

    Hei! Onko vaaleanpunainen "pink pop" vai "pink honey pop" sävy? ☺️ Ja tiedättekö, milloin se tulee taas varastoon? Kiitos!
    1 product in post Kysymys sävystä
    414 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 2 kuukautta sitten
      Hei Emma 👋 Näyttää siltä, että sen pitäisi olla "Pink Pop" 👍😍 Tällä hetkellä ei näytä siltä, että saisimme "pink honey pop" -sävyä, mutta pidän peukkuja, että se on sävy, jonka näemme tulevaisuudessa 🤍 Pidä huolta!
  • Viesti luotiin 4 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Mahtavaa

    Rakastan näitä. Verrattuna cosrx:iin, nämä ovat ohuempia ja pysyvät paremmin. Huomaan suurimman eron, jos laitan tämän finniin, jossa on jo valkopää ja se on ehkä "rikottu". Laitan tämän finniin, annan sen olla niin kauan kuin voin (1-2 päivää) ja sitten finni on täysin litteä.
    1 product in post Mahtavaa
    252 näyttöä
  • Viesti luotiin 4 kuukautta sitten
    Arvosana: 1 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Pettynyt

    Ihoni ei yleensä ole koskaan herkkä uusille tuotteille, mutta tämä aiheutti punaisia jälkiä kasvoilleni 🙃
    1 product in post Pettynyt
    1382 näyttöä
    • Käyttäjän rooli: Lykon kosmetologi.Kommentti lisättiin 4 kuukautta sitten
      Hi Emma! Sorry to hear that. It's so annoying when this happens. Maybe you’re sensitive to a certain ingredient or a combination of ingredients. Thank you for leaving a review, we really appreciate it! 🥰
      1 tykkää
  • Viesti luotiin 4 kuukautta sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Hyvä tuoksu

    Tuoksu on ihana vaikka ei pysykkään iholla super pitkään. Erittäin riittoisa.
    1 product in post Hyvä tuoksu
    18 näyttöä
  • Viesti luotiin 4 kuukautta sitten
    Arvosana: 3 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Hyvä, mutta ei erityinen

    Ne tekevät työnsä, mutta olen ehdottomasti kokeillut parempia finniäplikoita. Laastarit imevät möhnän, kun finni on puhkaistu. Parhaat tulokset saadaan, kun käytän laastaria jopa 2 päivää.
    1 product in post Hyvä, mutta ei erityinen
    810 näyttöä
  • Viesti luotiin 4 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Rauhoittava ja kosteuttava

    Upea tuote aknealtista, kuivalle iholleni (erityisesti talvella). Se rauhoittaa ja kosteuttaa kuin mikään muu naamio, jota olen kokeillut!
    1 product in post Rauhoittava ja kosteuttava
    245 näyttöä
  • Viesti luotiin 7 kuukautta sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Upeaa

    Rauhoittaa tulehdusta ja vaikuttaa olevan turvallista aknealtistuneelle iholleni!
    1 product in post Upeaa
    1891 näyttöä