Elisabeth
- Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Paras
Ehdottomasti paras!1 product in post Paras1291 näyttöä - Viesti luotiin 4 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Ihana hiöljy
Ihana tuoksu ja hyvä öljy1 product in post Ihana hiöljy1029 näyttöä - Viesti luotiin 4 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Rakastan tätä seerumia
😍😍😍1 product in post Rakastan tätä seerumia486 näyttöä - Viesti luotiin 4 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Herkkua
🥰🥰🥰1 product in post Herkkua1122 näyttöä - Viesti luotiin 4 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Herkkua
🥰🥰🥰1 product in post Herkkua480 näyttöä - Viesti luotiin 9 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
👍🥰
Rakastan tätä. Kaunis asteittainen väri + tuoksuu ihanalta1 product in post 👍🥰895 näyttöä - Viesti luotiin 9 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Raikas
Kun tarvitset ekstra kosteutta. Auttaa minua yövuorojen läpi, sekä kosteutuksessa että piristämisessä🤩1 product in post Raikas780 näyttöä - Viesti luotiin 9 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
🥰👍
Käytän tätä töissä, istun koko päivän tietokoneen edessä ja on ihanaa, kun iho tarvitsee vähän virkistystä. Tuoksuu myös hyvältä. Pieni ja näppärä pullo.1 product in post 🥰👍1565 näyttöä - Viesti luotiin 9 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Erittäin hyvä
Hyvä yövoide. Lisäpiste kohtuullisesta hinnasta👍1 product in post Erittäin hyvä993 näyttöä - Viesti luotiin 9 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Herkkua
Rakastan tuoksua1 product in post Herkkua674 näyttöä