Karolina
- Viesti luotiin 4 päivää sittenArvosana: 4 / 5
Erittäin helppo käyttää
Sain kunnian testata tätä tuotetta Smartsonin kautta. Todella hauska tehtävä, harmi vain, että väri ei sopinut minulle, näytin porkkanalta. Mutta väri on hyvä, erittäin helppo käyttää ja antaa ehdottomasti sen tuloksen, mitä lupaa. Myös hinta on hyvä, mikä on mahtavaa!1 product in post Erittäin helppo käyttää - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 4 / 5
Tunne on puhdas!
Mukava käyttää, tuoksuu hyvältä ja saa olon tuntumaan puhtaalta ja kosteutetulta. Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta - testihenkilö sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi1 product in post Tunne on puhdas!56 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 2 / 5
Hyvä hinta
Erittäin hyvä hinta hienolle tuotteelle. Tuntuu ihanalta iholla, mutta ei ehkä tee suurta eroa.1 product in post Hyvä hinta50 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5
Tuoksuu hyvältä
Ihana vaahtoava suihkuvoide, joka tuoksuu hyvältä. Hyvä hinta hyvästä tuotteesta.1 product in post Tuoksuu hyvältä78 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5
Tunne on höyhenenkevyt
Tämä voide on erittäin miellyttävä iholla. Olen kiitollinen siitä, että se imeytyy ihoon nopeasti.1 product in post Tunne on höyhenenkevyt66 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 4 / 5
RAIKAS!
Uskomattoman raikas tuoksu, joka suojaa koko päivän. Tunnet olosi kuivaksi ja raikkaaksi koko päivän.1 product in post RAIKAS!18 näyttöä - Viesti luotiin 4 kuukautta sittenArvosana: 3 / 5
Hyvä ja hellävarainen!
Tämä on erittäin hellävarainen kynsille, mikä valitettavasti tarkoittaa, että kynsilakan poistamiseen on tehtävä hieman enemmän työtä, mutta se ei haittaa, koska se on niin hellävarainen. Tykkään!1 product in post Hyvä ja hellävarainen!80 näyttöä - Viesti luotiin 4 kuukautta sittenArvosana: 4 / 5
Tehokas!
Se on tehokas ilman, että se jättää sellaista tunnetta rikkoutuneista ja kuivista kynsistä, jota olen aina kokenut esimerkiksi asetonia käyttäessäni. Aion ehdottomasti ostaa uudelleen!1 product in post Tehokas!85 näyttöä - Viesti luotiin 7 kuukautta sittenArvosana: 2 / 5
Hauska tuote
Mielestäni se on hauska tuote, mutta mielestäni, kun en ole mikään kauneusalan ammattilainen, on vaikeaa saada se näyttämään hyvältä. Se ei näytä kauniilta minulla, eikä tämä ole tuote, jota aion jatkossa ostaa. Pysyn kulmakynässäni 😀 Arvostelu tehtiin Smartsonin toimeksiannosta - testihenkilö sai kokeilla tuotetta ilmaiseksi.1 product in post Hauska tuote1244 näyttöä