Frida
Lyko Creator
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikko
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikko1 näyttöä
- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikkoArvosana: 4 / 5
Kiiltoa ja kosteutusta ilmavalla tunteella
Olen pitkään halunnut kokeilla tätä shampoota ja hoitoainetta. Nyt olen vihdoin kokeillut niitä, joten tässä tulee arvosteluni tästä ihanasta duosta! 🫧 Pieniä tietoja hiuksistani: Minulla on aiemmin vaalennetut hiukset, joiden latvat ovat melko kuivat ja vaurioituneet. Samalla minulla on ohuita hiuksia, mutta paljon niitä, mikä tarkoittaa, että korjaavat tuotteet voivat joskus tuntua liian raskailta. Ensivaikutelmani oli, että shampoo vaahtosi todella hyvin ja tuotteet olivat erittäin riittoisia! Hoitoaine on paksua koostumukseltaan, mutta silti helppo levittää hiuksiin. Annoin sen vaikuttaa hieman pidempään, noin 20 minuuttia, ja huomasin jo huuhteluvaiheessa, että hiukset tuntuivat pehmeämmiltä. Kuivauksen ja muotoilun jälkeen latvat tuntuivat kosteutetuilta, sileiltä ja helposti käsiteltäviltä. Myös päänahka tuntui ilmavalta ja raikkaalta, mistä pidin todella paljon ☁️ Ainoa pieni miinus minulle on, että sarjalla ei ole juuri tuoksua. Itse pidän siitä, että hiustuotteissa on hieman enemmän tuoksua, mutta se on tietenkin makuasia. Tuoksuherkille tämä voi olla pikemminkin iso plussa 🤩1 product in post Kiiltoa ja kosteutusta ilmavalla tunteella104 näyttöä - Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 1 viikko1 näyttöä