Frida
- Viesti luotiin 1 viikko
Silikonit
Sisältääkö tämä silikoneja? 😊1 product in post Silikonit108 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 4 päivää sittenHei Frida! 👋🏼😊 Tässä jätettävässä suihkeessa on silikonia. Ainesosaluettelossa on caprylyl gly dimethicone, joka on eräänlainen silikoni. Sitä käytetään antamaan kiiltoa, vähentämään pörröisyyttä ja tekemään hiuksista sileämmät ja helpommin kammattavat 🩵 Mukavaa päivänjatkoa ☀️
- Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
Silikonit
Hei!! Haluaisin tietää, sisältääkö tämä leave-in silikoneja?🤔 Käytän nimittäin sulfaatitonta, parabeenitonta ja silikonitonta shampoota, ja pelkään, ettei shampoo pese tätä leave-in-hoitoa pois 😊1 product in post Silikonit356 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 2 viikkoa sittenHei Frida 👋 Ymmärrän! 🤍 Ei, tämä ihana tuote ei näytä sisältävän silikoneja 😍 Pidä hyvää huolta!
- Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
Kysymys
Sisältääkö tämä seerumi silikoneja? :)1 product in post Kysymys957 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 2 viikkoa sittenHei Frida! 👋🏼😊 Kyllä, Kérastase Nutritive 8H Overnight Serum sisältää silikonia, joka antaa pehmeän tunteen ja kiillon. Jos haluat "nollata" hiuksesi joskus, voit pestä ne sulfaatteja sisältävällä shampoolla 👌🏼🥰 Lisätietoa silikoneista löytyy täältä 👇🏼lyko.se/sv/magazine/faktanorden/allt-om-silikoner-i-harvard-darfor-ar-det-inte-farligt Mukavaa päivänjatkoa ☀️
- Viesti luotiin 2 viikkoa sitten
Kysymys
Hei, sisältääkö tämä shampoo silikoneja tai sulfaatteja?☺️1 product in post Kysymys15 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 2 viikkoa sittenHei Frida! 👋🏼😊 Tämä shampoo on sulfaatiton ja silikoniton. Shampoo sisältää hellävaraisia puhdistavia ja hoitavia ainesosia, jotka tekevät hiuksista pehmeät ja helposti kammattavat ✨ Mukavaa päivänjatkoa 🩷
- Viesti luotiin 1 kuukausi
Kysymys
Hei!! Sopii tämä ohuemmille hiuksille?😍 Pelkään nimittäin, että tuotteet voivat olla liian raskaita hiuksilleni.1 product in post Kysymys429 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 kuukausiHei Frida! 👋🏼😊 Ohuille hiuksille suosittelen Color Wow Dream Coat Supernatural Sprayta sen sijaan, koska se on kevyempi koostumukseltaan eikä riskeeraa hiusten latistumista yhtä paljon 🤍 Se antaa silti sen sileän, pörröttömän ja kiiltävän lopputuloksen, mutta tuntuu hiuksissa enemmän "näkymättömältä" ja sopii siksi paremmin ohuelle/skandinaaviselle hiukselle 😍 👉🏼 lyko.com/sv/color-wow/colorwow-dream-coatsupernatural-spray-2 Mukavaa päivänjatkoa ☀️2 tykkää
- Viesti luotiin 1 kuukausi
Kysymys
Sopiiko tämä hieman rasvaiselle ihotyypille, joka helposti saa finnejä?🤔1 product in post Kysymys577 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 kuukausiHei Frida 😊 Tämä ei sisällä ainesosia, jotka tukkisivat ihoa. Jos haluat keskittyä antamaan iholle hehkua ja tasoittamaan ihon sävyä sekä pigmentaatiota, tasapainottamaan ihon kosteussuojaa ja kosteuttamaan kuivia ja hilseileviä ihoalueita, se voi ehdottomasti sopia sinulle! Mukavaa päivänjatkoa 🌼
- Viesti luotiin 1 kuukausi
Kysymys
Hei! Tarvitsen apua tummien pigmenttiläiskien ja punaisen aknearven vaalentamiseen ja ihon sävyn tasoittamiseen. Tämä kuulostaa täydelliseltä minulle! Olen kuitenkin hieman huolissani siitä, että se saattaa tukkia huokoseni, koska minulla on taipumus saada finnejä. Ihotyyppini on hieman rasvainen ja herkkä. Mitä mieltä olette? 🥰1 product in post Kysymys36 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 kuukausiHei Frida 😊 Tämä ei sisällä ainesosia, jotka tukkisivat ihoa. Joten se kuulostaa sopivalta siihen, mitä haluat työstää! Mukavaa päivänjatkoa! 💌1 tykkää
- Viesti luotiin 1 kuukausi
Kysymys
Hei! Sopiko tämä seerumi Purito Oat-in Calming Gel Creamin alle? Kysyn myös, sopiiko se herkkäihoiselle, hieman rasvaiselle ihotyypille, joka saa helposti aknea? Minulla on myös punoitusta ja epätasainen ihon sävy, jossa on kevyitä pigmenttimuutoksia ja punaisia aknearpia, joita haluan hoitaa?😊1 product in post Kysymys483 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 1 kuukausiHei Frida 😊 Tämä seerumi sopii yhteen Purito Oat-in -voiteen kanssa. Seerumista puhuttaessa se voi ehdottomasti olla hyvä vaihtoehto ihotyypillesi. Se on kehitetty rauhoittamaan herkkää ihoa samalla kun se työskentelee epätasaisen ihon sävyn, punoituksen ja pigmenttimuutosten parissa. Se sisältää muun muassa centella asiaticaa, joka rauhoittaa ja vahvistaa ihon suojakerrosta, sekä niasiiniamidia ja traneksamihappoa, jotka auttavat tasoittamaan ihon sävyä ja vähentämään punaisia aknearpia ja aknen jälkiä. Mukavaa päivänjatkoa! 🌼1 tykkää
- Viesti luotiin 4 kuukautta sitten
Niatsinamidi
Hei!! Eikö tämä sisällä niatsinamidia?😊 Ja sopiiko se akneherkälle, herkälle iholle?1 product in post Niatsinamidi900 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon työntekijä.Kommentti lisättiin 4 kuukautta sittenHei Frida😊 Smuuti Skin Pear Balance Serum ei sisällä niacinamidia. Se perustuu sen sijaan centella asiaticaan, päärynä- ja kaktusviikunaekstraktiin, jotka rauhoittavat ja kosteuttavat ihoa. Seerumi on mieto ja sopii herkälle iholle, ja sitä voidaan käyttää myös akneherkällä iholla yhdessä hyvän kosteusvoiteen kanssa. Kokeile ensin mielellään pienellä alueella ja katso, miltä ihosi tuntuu. Älä unohda aina käyttää aurinkosuojaa päivällä riippumatta siitä, mitä ihonhoitoa käytät🌞 Toivottavasti vastaus on avuksi ja että sinulla on ihana päivä💫1 tykkää
- Viesti luotiin 4 kuukautta sitten
Kysymys
Onko tämä aurinkosuoja öljytön? Voiko sitä käyttää aknevoidetta "Duac" käyttäessä?😊1 product in post Kysymys851 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Kommentti lisättiin 4 kuukautta sittenHei Frida, Kyllä, tämä aurinkosuoja on öljytön. Mitä tulee sen toimintaan aknevoiteen kanssa, se sisältää denaturoitua alkoholia melko korkealla INCI-listalla, mikä voi olla melko kuivattavaa iholle. Joten jos haluat käyttää tätä, vinkki on käyttää kosteuttavaa voidetta ennen. Jos haluat vinkkejä toiseen öljyttömään aurinkosuojaan, joka ei sisällä denaturoitua alkoholia, voin suositella tätä: lyko.com/sv/cosrx/cosrx-ultra-light-invisible-sunscreen-50ml Toivotan sinulle mukavaa päivää! ✨1 tykkää