Frida
- Viesti luotiin 3 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5
Todella hieno
Ihana tuote, täydellinen kesään! Tunnen todella, että siinä on paljon hyviä ainesosia, iho hehkuu jopa tuotteen poistamisen jälkeen, mitä en muuten koe. Käytän tuotetta ihonhoidon jälkeen, mutta se täytyy kiinnittää puuterilla, muuten se näyttää huonolta muutaman tunnin jälkeen.1 product in post Todella hieno403 näyttöä - Viesti luotiin 1 kuukausiArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Erittäin hyvä!
Kaunis pigmentti ja kestää pitkään!1 product in post Erittäin hyvä!318 näyttöä - Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5
Täydellinen!
Todella hyvä kesäksi! Yleensä sekoitan tätä muutaman tipan heidän aurinkopuuterinsa kanssa ja levitän sormin.1 product in post Täydellinen!550 näyttöä - Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5
Todella hyvä kesällä!
Täydellinen käyttää kesällä, kun ei halua käyttää liikaa meikkiä! Sekoitan tätä yleensä heidän poskipunansa kanssa ja levitän sormilla.1 product in post Todella hyvä kesällä!732 näyttöä - Viesti luotiin 4 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Täydellinen!
On tehnyt meikkirutiinistani niin paljon paremman!1 product in post Täydellinen!768 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 5 / 5
Rakastan Melbaa!
Ihana poskipuna, joka sopii täydellisesti sekä talveen että kesään!1 product in post Rakastan Melbaa!2548 näyttöä