Caroline
- Viesti luotiin 2 kuukautta sitten8 näyttöä
- Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Wowa
Rakastin kaikkea, anteliaita ja uskomattomia tuotteita, ostan lisää näitä.1 product in post Wowa2416 näyttöä - Viesti luotiin 5 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5
Ylivertainen
Täydellinen toner käytettäväksi noell black soapin jälkeen, rakastan sitä! Iho on niinoooo paljon parempi, vähemmän huokosia, uskomattoman vähän aknea nyt verrattuna aiempaan. Wow1 product in post Ylivertainen306 näyttöä - Viesti luotiin 5 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5
Musta saippua
Uskomattoman ihana saippua, käytän sitä noin 1-3 kertaa/viikossa yhdessä anti blemish -tonerin kanssa. Olen mennyt siitä, että koko kasvoni oli täynnä hormonaalisia finnejä, maks. 1-2 kpl. Ihana ja riittoisa, ja käytän sitä myös joskus syväpuhdistavana hiuksille.1 product in post Musta saippua356 näyttöä - Viesti luotiin 5 kuukautta sitten13 näyttöä
- Viesti luotiin 5 kuukautta sitten9 näyttöä