Linn

  • Viesti luotiin 5 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Rakastan!

    Paras käyttämäni kosteusvoide, erittäin pehmentävä🤩
    1 product in post Rakastan!
    6 näyttöä
  • Viesti luotiin 5 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Hyvä shampoo ja hoitoaine

    Toimii hyvin, ostaisin uudelleen!
    1 product in post Hyvä shampoo ja hoitoaine
    2 näyttöä
  • Viesti luotiin 5 tuntia sitten
    Arvosana: 3 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Ok

    Se on ok, mutta toivoin, etten tarvitsisi suihkuttaa niin paljon saadakseni hiukset vähemmän rasvaisiksi, mutta pidän siitä, ettei se muutu valkoiseksi
    1 product in post Ok
    12 näyttöä
  • Viesti luotiin 5 tuntia sitten
    Arvosana: 3 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Hyvä

    Hyvä lämmönsuoja, mutta tuoksuu melko voimakkaalta. Pidän pullosta!
    1 product in post Hyvä
    7 näyttöä
  • Viesti luotiin 5 tuntia sitten
    Arvosana: 2 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Epäselvä

    En oikein tiedä, mitä mieltä olen tästä jätettävästä hoitoaineesta. Minusta hiukseni voivat olla hieman rasvaiset ja saada rakennetta samaan aikaan, mikä painaa hiuksia alas. Olen kokeillut sitä eri aikoina ja eri määrillä, mutta se ei oikein sopinut minulle.
    1 product in post Epäselvä
    1 näyttöä
  • Viesti luotiin 5 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Hyvä

    Todella hyvä tuote! Olen ostanut useita kertoja. Tuoksuu vesimelonikarkilta🍉
    1 product in post Hyvä
    9 näyttöä
  • Viesti luotiin 5 tuntia sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Huono pakkaus

    Lämmönsuoja on todella hyvä, mutta se mikä pilaa sen, on se, että suutin on vaikea käyttää. Sitä on vaikea painaa, mikä tekee suihkuttamisesta hankalaa
    1 product in post Huono pakkaus
    7 näyttöä
  • Viesti luotiin 5 tuntia sitten
    Arvosana: 3 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Melko okei

    Tuote on luultavasti todella hyvä niille, joilla on helposti muotoiltavat hiukset. Minulle se ei ollut erityisen hyvä, koska minulla on hyvin suorat ja vaikeasti muotoiltavat hiukset. Saan hyvin vähän volyymia käytettäessä, mutta uskon varmasti, että se on tosi hyvä muille hiustyypeille☺️
    1 product in post Melko okei
    3 näyttöä
  • Viesti luotiin 5 tuntia sitten
    Arvosana: 4 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Hyvä!

    Mielestäni molemmat tuotteet toimivat hyvin, shampoo puhdisti hyvin ja hoitoaine teki hiuksistani pehmeät. En kuitenkaan ole varma, auttoiko se hiuksiani saamaan volyymia, mutta en ole myöskään löytänyt mitään parempaa kuin nämä😊
    1 product in post Hyvä!
    17 näyttöä
  • Viesti luotiin 5 tuntia sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Erittäin hyvä

    Se on shampoo, joka puhdistaa erittäin hyvin. Lisäksi se tuoksuu hyvältä. Yksi suosikeistani😊Shampoo riittää todella pitkäksi aikaa!
    1 product in post Erittäin hyvä
    1 näyttöä