Linn
- Viesti luotiin 5 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Rakastan!
Paras käyttämäni kosteusvoide, erittäin pehmentävä🤩1 product in post Rakastan!6 näyttöä - Viesti luotiin 5 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä shampoo ja hoitoaine
Toimii hyvin, ostaisin uudelleen!1 product in post Hyvä shampoo ja hoitoaine2 näyttöä - Viesti luotiin 5 tuntia sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Ok
Se on ok, mutta toivoin, etten tarvitsisi suihkuttaa niin paljon saadakseni hiukset vähemmän rasvaisiksi, mutta pidän siitä, ettei se muutu valkoiseksi1 product in post Ok12 näyttöä - Viesti luotiin 5 tuntia sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä
Hyvä lämmönsuoja, mutta tuoksuu melko voimakkaalta. Pidän pullosta!1 product in post Hyvä7 näyttöä - Viesti luotiin 5 tuntia sittenArvosana: 2 / 5Vahvistettu ostaja
Epäselvä
En oikein tiedä, mitä mieltä olen tästä jätettävästä hoitoaineesta. Minusta hiukseni voivat olla hieman rasvaiset ja saada rakennetta samaan aikaan, mikä painaa hiuksia alas. Olen kokeillut sitä eri aikoina ja eri määrillä, mutta se ei oikein sopinut minulle.1 product in post Epäselvä1 näyttöä - Viesti luotiin 5 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä
Todella hyvä tuote! Olen ostanut useita kertoja. Tuoksuu vesimelonikarkilta🍉1 product in post Hyvä9 näyttöä - Viesti luotiin 5 tuntia sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Huono pakkaus
Lämmönsuoja on todella hyvä, mutta se mikä pilaa sen, on se, että suutin on vaikea käyttää. Sitä on vaikea painaa, mikä tekee suihkuttamisesta hankalaa1 product in post Huono pakkaus7 näyttöä - Viesti luotiin 5 tuntia sittenArvosana: 3 / 5Vahvistettu ostaja
Melko okei
Tuote on luultavasti todella hyvä niille, joilla on helposti muotoiltavat hiukset. Minulle se ei ollut erityisen hyvä, koska minulla on hyvin suorat ja vaikeasti muotoiltavat hiukset. Saan hyvin vähän volyymia käytettäessä, mutta uskon varmasti, että se on tosi hyvä muille hiustyypeille☺️1 product in post Melko okei3 näyttöä - Viesti luotiin 5 tuntia sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä!
Mielestäni molemmat tuotteet toimivat hyvin, shampoo puhdisti hyvin ja hoitoaine teki hiuksistani pehmeät. En kuitenkaan ole varma, auttoiko se hiuksiani saamaan volyymia, mutta en ole myöskään löytänyt mitään parempaa kuin nämä😊1 product in post Hyvä!17 näyttöä - Viesti luotiin 5 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Erittäin hyvä
Se on shampoo, joka puhdistaa erittäin hyvin. Lisäksi se tuoksuu hyvältä. Yksi suosikeistani😊Shampoo riittää todella pitkäksi aikaa!1 product in post Erittäin hyvä1 näyttöä