Guro

  • Viesti luotiin 1 vuosi sitten
    Arvosana: 5 / 5
    Vahvistettu ostaja

    Nam!

    Korkea proteiinipitoisuus, ei maltodekstriiniä ja se maistuu todella hyvältä! Paras, mitä olen tähän mennessä maistanut ❤️
    1 product in post Nam!
    295 näyttöä
    • Kommentti lisättiin 5 kuukautta sitten
      Oletko maistanut muita makuja tässä jauheessa? Mitä mieltä olet niistä?