Guro
- Viesti luotiin 1 vuosi sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Nam!
Korkea proteiinipitoisuus, ei maltodekstriiniä ja se maistuu todella hyvältä! Paras, mitä olen tähän mennessä maistanut ❤️1 product in post Nam!295 näyttöä- Kommentti lisättiin 5 kuukautta sittenOletko maistanut muita makuja tässä jauheessa? Mitä mieltä olet niistä?