Hanna
- Viesti luotiin 3 viikkoa sitten2 näyttöä
- Viesti luotiin 3 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Paras
Tämä on luultavasti paras shampoo, jota olen käyttänyt. En tarvitse hoitoainetta tai hiusnaamiota tämän käytön jälkeen, tuoksuu hyvältä. Rakastan! Kokemukseni mukaan kutina kuitenkin jatkuu.. mutta ehkä vähän vähemmän.1 product in post Paras535 näyttöä - Viesti luotiin 3 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Rakastan sitä
Tämä hopeashampoo on ollut suosikkini pitkään. Olen kokeillut niin monia, ja tämä on ehdottomasti paras hiuksilleni, anna sen vaikuttaa 5 minuuttia kosteissa hiuksissa pesun jälkeen, ja saat niin kauniin viileän sävyn hiuksiin! Rakastan sitä! Se on myös tullut suosikiksi siskolleni. 😉 Ainoa harmi on, että kädet muuttuvat violetiksi, joten jos haluat välttää sen, suosittelen käyttämään hansikkaita, muuten se yleensä häviää viikon sisällä.1 product in post Rakastan sitä48 näyttöä