Hannah
- Viesti luotiin 3 viikkoa sittenArvosana: 3 / 5
Hyvät värit, huono laatu
Rakastan itse tuotetta, se antaa niin kauniin hehkun ja juuri sopivasti, ettei näytä oranssilta. Mutta kuten muut täällä kirjoittavat, se hajoaa kauan ennen kuin se on tyhjä, joten se ei kestä paljoa 😭1 product in post Hyvät värit, huono laatu209 näyttöä - Viesti luotiin 4 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Antaa hehkua
Uskomattoman tyytyväinen! Käytän sitä yleensä ennen nukkumaanmenoa, ja ihoni on paljon parempi seuraavana päivänä. Iho ei ole yhtä ärtynyt ja siinä on enemmän hehkua.1 product in post Antaa hehkua924 näyttöä - Viesti luotiin 6 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Erittäin hyvä
Olen käyttänyt sitä vain kerran, mutta olen jo huomannut eron. Erittäin tyytyväinen!1 product in post Erittäin hyvä334 näyttöä