Hanna
- Viesti luotiin 3 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä kasvojenpesu
Hyvä kasvojenpesu, joka jättää ihon todella puhtaaksi1 product in post Hyvä kasvojenpesu560 näyttöä - Viesti luotiin 3 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Paras paras paras
Tämä on #1 paras finniseerumi, mitä minulla on ollut. Olen käyttänyt sitä melkein 4 vuotta, ja aina kun tunnen, että olen saamassa finnin, käytän tätä seerumia ja 1-2 päivän kuluttua se on täysin poissa! Rakastan sitä!1 product in post Paras paras paras283 näyttöä - Viesti luotiin 3 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Hyvä ja kosteuttava
Minulla on kiharat hiukset ja hiukseni menevät helposti pörröisiksi, mutta tämän jätettävän hoitoaineen kanssa hiukseni tuntuvat pehmeiltä ja kauniilta, ja kiharat pysyvät hyvinä pitkään1 product in post Hyvä ja kosteuttava491 näyttöä - Viesti luotiin 3 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Niin tyytyväinen!
Hyvä ja kosteuttava1 product in post Niin tyytyväinen!149 näyttöä - Viesti luotiin 3 viikkoa sitten