h
- Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
jelly joker
tästä on tullut suosikkipuhdistusaineeni. se kosteuttaa todella hyvin, mutta puhdistaa ihoni todella tehokkaasti. muut kosteuttavat puhdistusaineet jättävät iholleni kalvon, mutta tämä ei. se puhdistaa täydellisesti kuivattamatta ihoa!1 product in post jelly joker428 näyttöä - Viesti luotiin 2 viikkoa sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
suosittelen!!
loistava tuote kosteutukseen ja rauhoittamiseen. käytän tätä tuotetta seerumien sijaan, koska se on kevyt, sumu on todella hienojakoinen, joten se ei tunnu liian raskaalta ja paksulta. seerumit saavat kasvoni usein tuntumaan tahmeilta, mikä on henkilökohtainen aistiyöni. tämä tuote kuitenkin ratkaisi tämän ongelman lisäämällä kosteutta ilman raskautta. se ei ole tukkinnut ihohuokosiani lainkaan. suosittelen!1 product in post suosittelen!!541 näyttöä - Viesti luotiin 3 kuukautta sitten
Voinko käyttää tätä tuotetta?
Käytän tällä hetkellä Youth to the People papaya vitamin C -puhdistajaa ja Medicube Zero Pore -patruunoita, joita seuraavat kosteuttavat tuotteet. Ihoni on tottunut kaikkiin aktiivisiin aineosiin ja on suhteellisen kirkas ja terve. Halusin kuitenkin sisällyttää tällaisen tuotteen kohdistamaan joitakin tekstuureja. Mietin, onko se ok käyttää nykyisten tuotteiden kanssa, joita käytän.1 product in post Voinko käyttää tätä tuotetta?2262 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon farmaseutti.Kommentti lisättiin 3 kuukautta sittenHei H😊 Kyllä, voit sisällyttää Geek & Gorgeous A-Game 5% Yövoiteen rutiiniisi. Koska ihosi on tottunut aktiivisiin aineosiin, aloita 2-3 yötä viikossa puhdistuksen ja huokospadien jälkeen ja seuraa kosteuttajallasi. Jätä muut voimakkaat kuorinnat pois näinä öinä, ja käytä aina SPF:ää aamulla. Sen pitäisi auttaa parantamaan rakennetta samalla kun ihosi pysyy tasapainossa. Jos huomaat ärsytystä, käytä huokospadeja eri öinä kuin A-game, ja on suositeltavaa tehdä ensin laastaritesti🌛 Toivottavasti tämä auttaa ja toivotan sinulle mahtavaa päivää💫1 tykkää
- Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 1 / 5
Ei paras
Ei jätä ihoa tuntumaan puhtaalta ollenkaan. Siinä on myös melko voimakas tuoksu. Kun olen käyttänyt sitä muutaman viikon, olen saanut pieniä kyhmyjä tietyille alueille, mikä kertoo minulle, että se ei oikeastaan puhdista ihoani 100%.1 product in post Ei paras362 näyttöä- Käyttäjän rooli: Lykon asiakaspalvelu .Kommentti lisättiin 3 kuukautta sittenHei H! 😊 Kiitos, että kirjoitit arvion tästä tuotteesta 🥰 Ehkä tarvitset toisen puhdistustuotteen, koska tämä vaikuttaa liian hellävaraiselta eikä todellakaan antanut haluamaasi tulosta. Toivottavasti sinulla on jotain muuta, joka toimii ihosi puhdistamiseen, muuten on paljon puhdistusaineita valittavana, jos sinulla ei ole vielä suosikkia ✨
- Viesti luotiin 6 kuukautta sittenArvosana: 4 / 5
mahtava
erittäin kosteuttava kuivalle iholle ankarissa talvissa. ei ollenkaan tahmea. rakastan tätä tuotetta. harmi, että se tulee vain 40 ml:n pakkauksessa.1 product in post mahtava1565 näyttöä - Viesti luotiin 1 vuotta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
aurinkovoide
paras aurinkovoide, jota olen koskaan kokeillut. ei polta silmiäni. ei jätä valkoista kalvoa.1 product in post aurinkovoide1226 näyttöä