- Käyttäjän rooli: Lyko Creator.Viesti luotiin 23 tuntia sitten🌈 Rainbow Sherbet - kesä ja kuorinta yhdessä 🌞 Tämä tekee ihosta pehmeän ja sileän, mutta mikä saa minut todella hymyilemään, on tuoksu. Minusta se tuoksuu kuin sekoitus raikasta sitrusta, makeaa sorbettia ja jääkylmää kesäjälkiruokaa kädessä 🍋 🌞🌈 Se kuorii hyvin ilman, että tuntuu liian kovalta, ja iho tuntuu pehmeältä, sileältä ja hyvin hoidetulta käytön jälkeen. Lisäksi ihana tuoksu jää leijumaan ja antaa todella hyvän olon. Tämä on yksinkertaisesti kuorinta, joka tekee suihkusta vähän hauskemman ja saa minut kaipaamaan kesää – säästä riippumatta 😍 Oletko kokeillut mitään Tree Hutin kuorinnoista? #treehut #rainbowsherbet #bodyscrub #treehutscrub1 product in post