Hedda
- Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 1 / 5Vahvistettu ostaja
Pettynyt
Todella pettynyt. Olen käyttänyt tätä hajuvettä aiemmin ja rakastan sitä! Mutta se, jonka sain Lykolta, ei juuri tuoksu lainkaan, ja se vähäinen tuoksu katoaa tunnin jälkeen. Erittäin pettynyt.. Olen säilyttänyt sen täsmälleen samalla tavalla kuin kaikki muutkin hajuveseni. Ostin tämän ja toisen hajuveden, ja molemmat ovat samanlaisia.1 product in post Pettynyt297 näyttöä - Viesti luotiin 2 kuukautta sittenArvosana: 1 / 5Vahvistettu ostaja
Pettynyt
Todella pettynyt. Olen käyttänyt tätä hajuvettä aiemmin ja rakastan sitä! Mutta se, jonka sain Lykolta, ei juuri tuoksu lainkaan, ja se vähäinen tuoksu katoaa tunnin jälkeen. Erittäin pettynyt.. Olen säilyttänyt sen täsmälleen samalla tavalla kuin kaikki muutkin hajuveseni.1 product in post Pettynyt670 näyttöä