💗Lina
- Viesti luotiin 21 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Rakastan
Lemppariseerumini! Iho kosteutuu niin hyvin ja tuntuu todella pehmeältä ja sileältä tämän levittämisen jälkeen❣️1 product in post Rakastan298 näyttöä - Viesti luotiin 21 tuntia sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Täydellinen
Paras kasvojen puhdistusaine, jota olen kokeillut, ja vielä edullinen!1 product in post Täydellinen143 näyttöä - Viesti luotiin 21 tuntia sittenArvosana: 1 / 5Vahvistettu ostaja
Ei hyvä
Hiukset takkuuntuvat todella paljon tämän käytön jälkeen, vaikka laittaisin hoitoainetta tai hiusnaamiota perään! Hiukset likaantuvat yhtä nopeasti kuin ennenkin, luulin todella, että tämä auttaisi nopeasti likaisiin hiuksiini.1 product in post Ei hyvä36 näyttöä