Helena
- Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Erittäin hyvä
Erittäin hyvä leave-in naamio, mutta tuoksuu siltä, että olisi kaupungilla/juhlissa. Toivoisin, että tuoksu olisi raikkaampi.1 product in post Erittäin hyvä16 näyttöä - Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 4 / 5Vahvistettu ostaja
Kaunis tuote
Hyvä suihke, mutta toivoisin, että tuoksu kestäisi pidempään1 product in post Kaunis tuote3249 näyttöä - Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Ihanan kaunis
Tehti hiuksistani yhtä pehmeät ja ihanan tuntuiset kuin silloin, kun olen juuri leikannut latvat kampaajalla!1 product in post Ihanan kaunis1109 näyttöä - Viesti luotiin 3 kuukautta sittenArvosana: 5 / 5Vahvistettu ostaja
Suositeltu
Testattu pari kertaa ja vahvasti suositeltu!1 product in post Suositeltu1031 näyttöä